Gå til innhold

Bursdager i barnehagen og gaver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ei lita ei på 2,5 år som går i barnehage der de som regel inviterer alle i bhg (den er liten så ikke veldig mange barn det er snakk om) når det er noe slikt. Vi har tidligere ikke vært i noen av de pga det kun har vært til de større barna, men neste bursdag skal vi og lurte på om noen har tanker om hva man gir i gave i disse feiringene?

Det er jo som regel ikke akkurat nære venner det er snakk om og mest høflighetsinvitasjoner så føles rart å skulle bruke mye penger på det, men er da usikker på hva man kunne kjøpt.

Anonymkode: b5e3c...a9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En liten leke til 50-100 kr. 

Anonymkode: bae5e...d3f

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Vi brukte 50 i barnehagen og 100 på skolen.

Skrevet

Jeg har pleid å bruke ca 100 kroner. Får jo ingenting for en 50-lapp lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Såpebobler, kritt  hårspenner😊Får masse for 50 kroner...

Anonymkode: f220c...73f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En 50-lapp i et kort holder i massevis. Eventuelt at du oppretter et gaveskap og kjøper inn når du ser greie gaver på tilbud! 

Anonymkode: e0093...155

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Jadzia skrev:

Jeg har pleid å bruke ca 100 kroner. Får jo ingenting for en 50-lapp lenger.

Samtidig så er det rimelig uaktuelt å bruke 2400 kroner x 2 på bursdagsgaver i løpet av et år.

Jeg prøver å finne noe til rundt 50-lappen. Finner jeg noe på salg kjøper jeg ofte inn flere så vi har liggende. Vannpistoler, hårstrikker, kortstokker og andre smågreier. 

• Liker 1
Skrevet

50-100 kr. Mye på f.eks H&M til 50lappen. Får til og med en kjole til sen prisen 👍🏻

Skrevet

Du får en T-skjorte og enkel kjole på H&M til 50 kr. Sett på en byttelapp, så kan foreldrene bytte og eventuelt legge til mer selv. Barn trenger jo alltid klær.

Skrevet

Rundt 50kr. Jeg pleier å kjøpe opp ting på tilbud og ha liggende, slik at jeg får litt mer for pengene. Ark har for eksempel ofte 40%på spill, leker og Lego. Da kan du finne masse fint for 50kr og under, som unger stort sett alltid blir glad for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...