Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 For meg er det at vi selfølgelig elsker hverandre. Og at vi er så like, krangler sjeldent, er tiltrukket av ham fysisk & psykisk (han er så snill & omtenksom). han er alltid (nesten) i godt humør, veldig positiv. han er romantisk (passe, ikke for mye el for lite). han viser på alle måter at han setter pris på meg. Han er en rocka fyr - syns det er herlig at han ikke må stryke skjortene sine for å gå ut på byen, han elsker konserter som meg... osv... Sikkert masse jeg har glemt.
Trampe Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Oj, det er mange grunner det... Her er ihvertfall noen av dem: Fordi han elsker meg for den jeg er Fordi han får meg til å le uansett hvilket humør jeg er i Fordi han får meg til å føle meg elsket Fordi han ikke er redd for å vise følelser i offentlighet Fordi han er en fantastisk person Fordi han er utrolig snill Fordi han bryr seg om alle andre rundt seg Fordi han kommer godt overens med familien min Fordi han er flink med barn Fordi han kan la meg ligge og sove i fanget i timesvis Fordi han stryker meg på ryggen helt til jeg sovner Fordi han gir meg roser uten at jeg har fortjent det Fordi han er positiv og blid nesten hele tiden Fordi han er rolig og hater å krangle Fordi han er den han er... For en mann jeg har!!!
Arkana Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Kort og greit fordi vi hører sammen. Vi er like, vi har samme verdier og drømmer, vi trives sammen, vi elsker hverandre.
Harry's kvinne Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Mye av det som er nevnt her, ja, men i tillegg: Vi har to flotte barn. Han inspirerer og utfordrer meg slik at jeg føler meg som en klok og viktig person. Jeg vet vi kan takle motgang og hverdager (de er det jo som kjent flest av i livet...) Kort og godt en mann jeg vil bli gammel sammen med.
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Vet du, det er akkurat et slik spørsmål jeg ikke vet helt hva jeg skal svare på...for det er så vanskelig å sette ord på det. Men det er følelsen, den utrolig herlig gode følelsen av at det er rett, og at dette er HAN! Men det er klart jeg kan liste opp en hel masse kvaliteter, mye av det samme som allerede er nevnt her... Men så kan jeg også kort og godt si det enkelt og greit...at det er fordi han er akkurat den han er, og er glad i meg for den jeg er!!!
Martha Stewart Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Fordi jeg elsker han for den han er og vice versa... Men også fordi: - vi har de samme verdiene og ønsker det samme i livet - jeg er tiltrukket av han - han får meg til å le som ingen andre - selv når jeg er trist - jeg er alltid førsteprioritet for han - han vil bli en fantastisk far Sukk, det er fantastisk å ha funnet den eneste ene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå