Frøken M Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Hei alle sammen For snart 48 timer siden våknet jeg på natten og det kom friskt blod da jeg tørket meg, med noen klumper i. Dette ga seg etter å ha tørket meg kanskje 10 ganger. Har hatt mye kynnere og mensensmerter, men ingen jeg vil kalle rier. Noen som har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før dere var i fødsel?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Hadde mensensmerter i rundt en uke eller to før fødsel. Rosa utflod fikk jeg et par dager før fødselen startet! Anonymkode: fa2dc...0f8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Hos meg gikk det noen timer fra jeg fikk blod på papiret ved dobesøk til første rie. Anonymkode: 81270...039
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Ved blødning skal du kontakte føden. Og såkalte kynnere og menssmerter kan fint være rier, det erfarte jeg med min andre fødsel. Første fødsel var jeg ikke i tvil om hva som var rier, mens andre fødsel trodde jeg det var kynnere til jeg var over halveis. Uansett, ring føden for råd Anonymkode: 9e16d...b2b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Fikk en liten blødning torsdag i forrige uke. Fredag var termin. Søndag kveld startet riene og jenta vår ble født mandag formiddag. Anonymkode: 950b8...641
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå