AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Når en mann går forbi og kikker "opp og ned", betyr det at han har lyst på deg da? Dere mannfolk, tenner kroppen mest? Anonymkode: 28119...2d6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Jeg er dame da. Men hvis jeg ser opp og ned på en person er det ikke pga jeg har lyst på den personen. Anonymkode: bc611...7c1 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame da. Men hvis jeg ser opp og ned på en person er det ikke pga jeg har lyst på den personen. Anonymkode: bc611...7c1 Ei venninne sa det til meg da en bekjent av meg alltid ser på kroppen min når han går forbi - at de ofte liker personen🤭 Sikkert tilfeldig! Anonymkode: 28119...2d6
Mæn40 Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 Det er fordi jeg er menneske og liker å orientere meg om ting i mine omgivelser. Ser på alle mennesker egentlig, men er kanskje litt mere diskré enn det du sikter til. En andel av mennesker jeg ser er attraktive, men blodet hodet blir ikke borte av den grunn 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 3 minutter siden, Mæn40 skrev: Det er fordi jeg er menneske og liker å orientere meg om ting i mine omgivelser. Ser på alle mennesker egentlig, men er kanskje litt mere diskré enn det du sikter til. En andel av mennesker jeg ser er attraktive, men blodet hodet blir ikke borte av den grunn 🙂 Alle har nok sine plasser å plassere øynene på. Gjør ingenting av han gjør det. En ting jeg ikke liker er visst folk studerer munnen min når jeg prater. Det liker jeg ikke😂 Ts Anonymkode: 28119...2d6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Det heter måler opp og ned! Ikke veier!! Anonymkode: 7bf76...ffc 7
Gjest Paramount Skrevet 7. juni 2019 #7 Skrevet 7. juni 2019 Ansiktet betyr en del, men jeg tenner aldri på et ansikt, ikke på den måten. Men ansiktet kan gjøre at jeg tenner på kroppen. Dersom jeg lar blikket streife over kroppen betyr det at jeg liker det jeg ser. Men det er ikke akkurat snakk om lyst likevel, kun at jeg synes hun er fin. Liker å tro at jeg er ganske diskret, men kan nok bli litt satt ut av og til, spesielt dersom hun kommer brått på, noen har liksom noe helt ekstra ved seg, da kan jeg bli "avslørt". Men slike damer har jeg inntrykk av er ganske vant til å bli lagt merke til, og håndterer det greit. Har aldri opplevd å få ei veske i hodet heldigvis.
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2019 #8 Skrevet 7. juni 2019 (endret) En ting vi skal huske på er at øynene blir aldri gamle, det at jeg har magnet på lekre damer er en ren refleks. Det gjelder vel for alle menn, som har syn for det vakre med kvinnene. hvordan er det med dere kvinner? Endret 7. juni 2019 av museslikker69
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #9 Skrevet 7. juni 2019 Akkurat nå, museslikker69 skrev: En ting vi skal huske på er at øynene blir aldri gamle, det at jeg har magnet på lekre damer er en ren refleks. Det gjelder vel for alle menn, som har syn for det vakre med kvinnene. hvordan er det med dere kvinner? Legger ikke merke til attraktive folk mer enn andre. Folk er bare folk, hvor enn de går forbi. Kanskje jeg legger merke til hvis noen går med veldig fargerike klær, men ellers nei. Anonymkode: cc5a0...7ff
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2019 #10 Skrevet 7. juni 2019 Da mangler du magneten og synet for det vakre i mennesker du da?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 Akkurat nå, museslikker69 skrev: Da mangler du magneten og synet for det vakre i mennesker du da? Iallefall det gjennomsnittet synes er vakkert, ja. Synes sjeldent de ''attraktive'' menneskene er attraktive, kjendiser osv. Det ser bare for ''polished'' ut at jeg liker ikke det. Anonymkode: cc5a0...7ff 1
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det ser bare for ''polished'' ut at jeg liker ikke det. ok, da forstår jeg bedre... uansett det vakreste i kvinnen har de innvendig, men et lurt smil i tillegg er jo en bonus🤫
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #14 Skrevet 7. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når en mann går forbi og kikker "opp og ned", betyr det at han har lyst på deg da? Anonymkode: 28119...2d6 Det betyr at han er en primitiv schmock. Gedigen turn off for meg med menn som er så lite sofistikerte. Anonymkode: 6d9aa...5d1
Gjest Warrior Skrevet 7. juni 2019 #15 Skrevet 7. juni 2019 Å se opp og ned på noen betyr som oftest ikke at man har lyst på personen. Hvis man ikke klarer å få øyene bort eller må titte ofte da betyr det at man har lyst på personen. I alle fall betyr det det for meg. «Wow deg vil jeg ha sex med» blikk.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #16 Skrevet 7. juni 2019 Er det flere enn meg som nesten går på folk fordi de aldri ser på andre når de går? Det er så pinlig. Sånn går det når man ser i bakken- Anonymkode: cc5a0...7ff
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2019 #17 Skrevet 7. juni 2019 Har hendt seg det ja, de fleste tar det med et smil 🙊men bruker å si hei til de som er smilende og mottakelig, får bestandig et smilende hei tilbake
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #18 Skrevet 7. juni 2019 Hvis en mann ser på meg, og deretter måler meg opp og ned, så driter jeg i hva han synes om meg. JEG synes han oppfører seg som en mannsjåvenistisk dritt og dermed er han langt utenfor hva jeg finner attraktivt. Anonymkode: 3f7c9...cf0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #19 Skrevet 7. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Når en mann går forbi og kikker "opp og ned", betyr det at han har lyst på deg da? Dere mannfolk, tenner kroppen mest? Anonymkode: 28119...2d6 "Veier"? Det heter måler deg opp og ned og det er en ytterst frekkhet som praktiseres av begge kjønn og som egentlig betyr at du vekker avsky, så ikke innbill deg noe som helst. Anonymkode: 3f12f...bc1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #20 Skrevet 7. juni 2019 Men i disse dager, når alle går med nesa ned i mobilen, har du da prøvd å gå oppreist med blikket frem og utover, litt høye hæler på skoene og en fin sommerkjole, smile om du møter blikket til noen som faktisk ser opp fra mobilen? Det skal faktisk ikke mere til før du har "kontakt" med noen, og da kan vel du måle vedkommende opp og ned. Anonymkode: 96ec3...82f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå