AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Virker sånn. Jeg synes ganske synd på dem. De er dypt syke mennesker som er desperate etter å finne enhver unnskyldning for hvorfor ingen liker dem. Anonymkode: bb49d...d42
Ardwinna Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Tror faktisk ikke det. Det er bare det at noen ytterst få sinte menn som føler seg oversett og lite respektert gjør veldig mye ut av seg her inne. Jeg vedder på at de lager seg nye brukere, skriver både under brukernavn og AB og noen ganger støtter seg selv i trådene sine for å vinne diskusjonen og føle seg ovenpå. Dette får dem til å fremstå som veldig mange flere enn de er. Noen av disse tilsynelatende "incels" tror jeg også rett og slett bare er menn som kjeder seg og får tiden til å gå ved å provosere på KG. De vet jo hvilke knapper de skal trykke på for å få fart på forumet. Flesteparten av brukerne her er jo kvinner og de fleste mennene her på forumet er jo dessuten oppegående og reale menn, så nei jeg tror ikke den typiske KG-brukeren er en sint incel. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 Nå er den typiske KG brukere en kvinne. Anonymkode: 1354c...06c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Den typiske KG-bruker er hyggelig, vennlig og hjelpsom, kunnskapsrik, har god humor og er bare skjønn Anonymkode: 2207b...3f7 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 Den typiske kg-brukeren er en ordentlig gullklumpAnonymkode: 710b2...40e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå