Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dro med en vennegjeng på festival i helga. Har en annen vennegjeng også som var på et annet område, men skulle ikke dit fordi jeg vet hvordan det ender ift alkohol. Klarte likevel å forville meg dit, med planen om å møte de andre senere. Endte opp med blacklout fra klokken 17, og aldri før oppført meg på denne måten (var nok en følelsesmessig reaksjon på en forvirret situasjon med en gutt jeg er forelska i) isåfall. Klinte med alle, hadde sex i ei campingvogn så alle fikk det med seg, og maste så mye på han gutten jeg er forelska i at alle ble forbannet og oppgitt, spesielt han. Endte i hylgråt og div. 

Er så flau, og aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme over dette. Tanken på at planen bare var å være med mine egne venner knuser meg fullstendig.. hadde også bare med meg noen bokser cider selv, så at jeg mista så kontrollen er skremmende.. 

Anonymkode: 71f02...b1a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du avstå fra alkohol heretter. Det som er gjort får du ikke gjort noe med.

Anonymkode: f4127...87e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke endre på det. Si unnskyld til de du såret/irriterte også må du prøve å legge det bak deg. Gjort er gjort. 

Anonymkode: ef8e6...bab

• Liker 5
Skrevet

Sånt skjer, de fleste av oss har vel opplevd noe liknende, for det er så dårlig idé å drikke når man er følelsesmessig opprørt, men samtidig så lett! Forstår godt at du har fyllenerver nå, og føler deg teit, men det blir snart nok glemt. De aller fleste er tross alt mest opptatt av seg selv, så sånt som dette blåser gjerne fort over. 

Det ordner seg! :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ha fått i deg noe sprit?! Sjeldent å få så til de grader blackout av cider og øl? Uansett gjort er gjort - du må bare ta tiden til hjelp, det hjelper nok også å bare strekke ut handa til de som fikk «gjennomgå». Husk også at ofte så er det ikke sikkert andre oppfattet det like ille som du, om det er det du er redd for. Lykke til!

Anonymkode: a35f2...1a8

• Liker 1
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dro med en vennegjeng på festival i helga. Har en annen vennegjeng også som var på et annet område, men skulle ikke dit fordi jeg vet hvordan det ender ift alkohol. Klarte likevel å forville meg dit, med planen om å møte de andre senere. Endte opp med blacklout fra klokken 17, og aldri før oppført meg på denne måten (var nok en følelsesmessig reaksjon på en forvirret situasjon med en gutt jeg er forelska i) isåfall. Klinte med alle, hadde sex i ei campingvogn så alle fikk det med seg, og maste så mye på han gutten jeg er forelska i at alle ble forbannet og oppgitt, spesielt han. Endte i hylgråt og div. 

Er så flau, og aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme over dette. Tanken på at planen bare var å være med mine egne venner knuser meg fullstendig.. hadde også bare med meg noen bokser cider selv, så at jeg mista så kontrollen er skremmende.. 

Du er nok ikke den første eller siste !

Endret av AlkoMann
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ha fått i deg noe sprit?! Sjeldent å få så til de grader blackout av cider og øl? Uansett gjort er gjort - du må bare ta tiden til hjelp, det hjelper nok også å bare strekke ut handa til de som fikk «gjennomgå». Husk også at ofte så er det ikke sikkert andre oppfattet det like ille som du, om det er det du er redd for. Lykke til!

Anonymkode: a35f2...1a8

Ja, jeg mista jo kontrollen helt og har et minne av at jeg bare bonnsker glass etter glass av de andres drikker, guttene sine drinker med halvt om halvt med sprit.. og det som et nesten mest ille med alt, er at alle oppfattet det slik at jeg holdt på med denne gutten jeg er forelska i, og så bare ga blaffen i han og klinte offentlig og hadde sex med han andre (en fyr man forøvrig skal holde seg unna), men dette stemmer jo ikke.. setter meg selv i et helt forferdelig dårlig lys som overhodet ikke er meg.. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg mista jo kontrollen helt og har et minne av at jeg bare bonnsker glass etter glass av de andres drikker, guttene sine drinker med halvt om halvt med sprit.. og det som et nesten mest ille med alt, er at alle oppfattet det slik at jeg holdt på med denne gutten jeg er forelska i, og så bare ga blaffen i han og klinte offentlig og hadde sex med han andre (en fyr man forøvrig skal holde seg unna), men dette stemmer jo ikke.. setter meg selv i et helt forferdelig dårlig lys som overhodet ikke er meg.. 

ts

Det er tydelivis deg i fylla. Tror du må slutte og drikke. 

Anonymkode: 13670...e62

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelivis deg i fylla. Tror du må slutte og drikke. 

Anonymkode: 13670...e62

Jepp, men bare på blackoutfylla.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha!.....satan for ei fyllesjuke det må være å våkne opp og vite at du blir samtaleemne og flireobjekt til evig tid 👍🏻👏😆

Anonymkode: 8aa67...481

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg ødelagt alt nå? 

Hvilke svar håper du på å få her, som du ikke fikk i forrige tråd? 

Anonymkode: 1976f...ef7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha!.....satan for ei fyllesjuke det må være å våkne opp og vite at du blir samtaleemne og flireobjekt til evig tid 👍🏻👏😆

Anonymkode: 8aa67...481

Hva får du ut av å snakke sånn til folk? 

Anonymkode: bca1a...781

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Det er jo akkurat det som er tilfelle. Du holdt på med en fyr, og hadde sex med en annen. Du kan prøve å snakke med han og be om unnskyldning, da må du handle raskt i såfall. 

Anonymkode: e0a13...e76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo akkurat det som er tilfelle. Du holdt på med en fyr, og hadde sex med en annen. Du kan prøve å snakke med han og be om unnskyldning, da må du handle raskt i såfall. 

Anonymkode: e0a13...e76

Nei, jeg hadde følelser for han og han ikke meg. Så fikk jeg høre at han hadde vært avvisende til meg og da begynte jeg sånn. Har ikke anelse om hvorfor, var helt på trynet den kvelden

AnonymBruker
Skrevet

Noen tåler rett og slett ikke alkohol, og du er en av dem. Du må rett og slett slutte å drikke ellers vil du havne i slike situasjoner igjen og igjen, og livet ditt vil bli en lang opprydningjobb etter alt du har sagt og gjort i beruset tilstand. 

Anonymkode: 8be01...a57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen tåler rett og slett ikke alkohol, og du er en av dem. Du må rett og slett slutte å drikke ellers vil du havne i slike situasjoner igjen og igjen, og livet ditt vil bli en lang opprydningjobb etter alt du har sagt og gjort i beruset tilstand. 

Anonymkode: 8be01...a57

Men før hadde jeg alltid full kontroll og gjorde aldri noe dumt, hva er grunnen til at det plutselig er blitt sånn da, tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det føles ut som verdens undergang akkurat nå, men tro meg - det er ikke det. Det viktigste er at du lærer av dine feil, fordi du vil helt garantert gjøre en tabbe igjen (kanskje ikke nødvendigvis med alkohol i blodet), men fordi du er et menneske og det er menneskelig å gjøre feil. Du er på ingen måte den første eller siste, så det må du være klar over og ta til deg. Jeg har også noen fylletabber bak meg. Eksempelvis når jeg var 17 år, dro jeg på en fest med bare eldre gutter. Enden av visa er at jeg spydde ut hele bilen (bokstavelig talt) på vei til festen, og måtte bæres inn døra hjemme. Gikk ryktet rundt på skolen min? Ja. Trudde jeg at jeg hadde ødelagt alt og hele ryktet mitt? Ja. Men vet du hva? Etter noen dager var det "gammelt nytt", og ingen brydde seg lenger. Om noen definerer en person ut fra kun en handling, så sier det vel bare mer om de personene, tenker jeg. Så ta en dyp pust, og tenk på dette som en smertefull, men viktig lærdom du har fått som du skal ta med deg videre i livet. Og husk at en fylletabbe ikke forandrer deg som person, det definerer ikke hvem du er eller hva du står for - du er fremdeles deg selv. 

Anonymkode: 25ebf...6ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg var på fest i helgen og klarte å kline og ha oralsex med to av guttene. Gikk rykter at jeg hadde pult begge to på do. Tror du jeg bryr meg? Nei. Du kan velge å gråte eller le av det.

For øvrig: virker som du har utrolig lite selvtillit. Sikkert derfor han gutten ikke gjengjelder følelsene dine og blir oppgitt av deg. Få deg litt selvrespekt kvinne.

- J26

Anonymkode: c9931...612

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å snakke sånn til folk? 

Anonymkode: bca1a...781

Det er da sannheten? Folk elsker å velte seg i andre sin dritt.

Anonymkode: 76082...4d0

Gjest Warrior
Skrevet

Alle kan dumme seg litt ut i fylla og fylleangst er normalt. Prøv å drikk mindre neste gang. Lettere sagt enn gjort men det skader ikke å prøve. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...