AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Huff! Jeg har blitt mindre kåt etter at jeg fikk kjæreste/samboer. Har vært sammen to år. Jeg får ikke samme ilende følelse nedentil, blir ikke like kåt, ikke like opphisset/tungpustet som jeg ble før. Vi har god og variert sex. Også kjøpt ulike leketøy vi jevnlig bruker. Kan også være spontane, men jeg er liksom ikke kåt på samme måten. Han er digg osv, det er ikke det. Det er heller ikke slik at jeg ville hatt noen andre. Meg det mulig å finne tilbake til sin gamle kåthet? Er dette vanlig når en har vært i samme forhold over tid? Anonymkode: 97129...2d7
stan Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig når en har vært i samme forhold over tid? Ja, dette er det normale. Sannsynligvis er det biologisk styrt, om man ikke har fått barn etter et par år med mye sex er det kanskje lurt å prøve med noen andre. Alternativt får man barn og da trenger man energien til barna. Så har vi laget sosiale konvensjoner om at vi skal være monogame, noe som er fornuftig når det kommer barn. Men så fant noen opp prevensjon ... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 42 minutter siden, stan skrev: Ja, dette er det normale. Sannsynligvis er det biologisk styrt, om man ikke har fått barn etter et par år med mye sex er det kanskje lurt å prøve med noen andre. Alternativt får man barn og da trenger man energien til barna. Så har vi laget sosiale konvensjoner om at vi skal være monogame, noe som er fornuftig når det kommer barn. Men så fant noen opp prevensjon ... Tull. Prevensjon kan hindre lyst/kåthet ja. Jeg merket ikke negativ effekt av p-piller før jeg sluttet, og først da skjønte jeg at manglende våthet (som følge av hormonoprevensjon) jo reduserte det meste. Jeg har vært sammen med samme mann i 18 år (og hatt sex med ham i 19 år), og min lyst og fysiske nytelse var mye sterkere etter lang tid sammen. Dette var en kombinasjon av at jeg droppet hormonprevensjon (som kun endret litt fysisk ifbm væskeproduksjon), og så gikk det mye på mental øvelse og at han trykket på et par slutty knapper :P Leketøy og det rent tekniske virker ikke nok for meg (det er deilig, men jeg får ikke den intense kåtheten) jeg trenger at noen når inn i hodet mitt. Anonymkode: ed5d8...2c6 1
stan Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med samme mann i 18 år (og hatt sex med ham i 19 år), og min lyst og fysiske nytelse var mye sterkere etter lang tid sammen. Så bra. Dere har fortsatt sex like hyppig som i de to første årene?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Tenk på alt det andre du kan bruke energien på. Anonymkode: de876...d24 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Det er derfor sex ikke bør være hovedfokus når man velger partner. Vi har heller ikke like mye sex eller er like kåte som de første årene, men vi har veldig mye annet som binder oss sammen. Anonymkode: 39408...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #7 Skrevet 7. juni 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er derfor sex ikke bør være hovedfokus når man velger partner. Vi har heller ikke like mye sex eller er like kåte som de første årene, men vi har veldig mye annet som binder oss sammen. Anonymkode: 39408...0a2 Det er akkurat det. Hvis man leser KG skulle en tro sex var det viktigste i livet, og at alle er som kaniner i tiår etter tiår. Sats på kvalitet heller enn kvantitet om lysten dabber av. Og ikke stress med at du ikke har like mye lyst, det er helt normalt. Det er ikke et problem med mindre du begynner å tenke at det er et problem. Anonymkode: a2ce9...67e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #8 Skrevet 8. juni 2019 Det er et problem i et forhold om den ene har mye mer lyst enn den andre. Men at et par har mindre sex med årene, trenger i seg selv ikke å være et problem. Anonymkode: 6e931...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå