Gå til innhold

Opplevde noe rart. Noen som har vært borti noe lignende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sovna på sofaen sent i går kveld før jeg  rakk å komme meg til senga. Da jeg våknet et par timer senere sto plutselig radioen på kjøkkenet ganske høyt på. Prøvde å skru den av men det gikk ikke, så det eneste som hjalp var å dra ut kontakta. Er en vanlig FM radio, ikke DAB.

Har ingen tro på noe overnaturlig eller spøkelser, men dette var litt ekkelt.

Noen som vet om det kan bli sånn pga lynnedslag?

Anonymkode: 55101...06c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sto radioen på når du sovnet? Har det vært strømbrudd så kan den slå seg på når strømmen kommer tilbake og da er volumet slik den var sist du brukte den

Anonymkode: e7809...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Tv’n her har en uvane med å skru seg på av og til om strømmen har vært borte. Men det har aldri påvirket volumet 😛 

Anonymkode: b7dd6...23a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sto radioen på når du sovnet? Har det vært strømbrudd så kan den slå seg på når strømmen kommer tilbake og da er volumet slik den var sist du brukte den

Anonymkode: e7809...2ee

Nei, den sto ikke på, men på standby på en måte. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tv’n her har en uvane med å skru seg på av og til om strømmen har vært borte. Men det har aldri påvirket volumet 😛 

Anonymkode: b7dd6...23a

Hørte på ganske høy musikk på den sist den ble brukt, så volumet var stilt inn på høyt fra før.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om den er litt defekt.

Anonymkode: 6babc...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto opp en morgen, da sto tv'n på her. Og jeg var helt alene hjemme den natta. Den slår seg automatisk av etter 4 timer, så om jeg hadde glemt å slå den av før jeg gikk til sengs, så ville den ha slått seg av selv. Men det har skjedd bare en gang.

Anonymkode: 1be95...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...