AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg falt ned trappen for ca 1,5 uke siden. Sklei. Falt langstrak med beina først. Reiste meg raskt (håpte ingen skulle se). Usikker hvor trappetrinnene traff, men jeg tror noen traff over hofte/rygg og muligens lengre opp i ryggen. Skyntet meg videre pga travelt så jeg kjente ikke så nøye etter. Et par dager etter kjente jeg en del vondt i siden av korsrygg/hofte. Stakk når jeg flyttet på meg. Er nå gått over. Men har etter fallet hatt økende stivhet i øvre del av rygg og spesielt nakken. Iler til enkelte ganger når jeg bøyer hodet bakover og vondere å bøye hodet til sidene (selv om jeg klarer det). Nå er ikke dere leger da, men jeg ville vel merket det om brudd antar jeg? Mulig jeg bare fikk en nakkesleng? Anonymkode: 6b765...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 7. juni 2019 #2 Del Skrevet 7. juni 2019 Du må dra til legen, søte du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Del Skrevet 7. juni 2019 Dette er klart brudd mellom virvel c6 og c7 og ulcerasjoner i hode og nakke... ærlig talt, tror du vi har svaret?? Kom deg til lege om du er usikker.... Anonymkode: 4526d...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Del Skrevet 7. juni 2019 Med mindre du vet du er spesielt utsatt for brudd er det lite sannsynlig at du har pådratt deg brudd ut fra hva du beskriver. For meg så høres det mer ut som du har pådratt deg strekk/hekseskudd i ryggen, løses ved noen få turer til kiropraktor. Fikk selv dette en gang når jeg skulle flytte en seng. Veldig skarp stikkende smerte. Anonymkode: 9e414...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Del Skrevet 7. juni 2019 Dra til legen 🤦🏼♀️ Anonymkode: a9ac4...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Del Skrevet 7. juni 2019 Hvis du mistenker brudd, skal du dra til legen, ikke kg. Anonymkode: 08ebe...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria3 Skrevet 7. juni 2019 #7 Del Skrevet 7. juni 2019 Legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #8 Del Skrevet 7. juni 2019 Leger i Norge kan svært lite om nakkeskader. Hvis du googler litt ser du at nakkeskadde her i landet sliter veldig med i det hele tatt å bli trodd. Sjekk ut nakkeskaddes landsforening eller bare Google litt rundt. Anonymkode: 66b5d...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #9 Del Skrevet 7. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leger i Norge kan svært lite om nakkeskader. Hvis du googler litt ser du at nakkeskadde her i landet sliter veldig med i det hele tatt å bli trodd. Sjekk ut nakkeskaddes landsforening eller bare Google litt rundt. Anonymkode: 66b5d...7d7 😂 Anonymkode: 1f4a5...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #10 Del Skrevet 7. juni 2019 Kan jo være en prolaps Anonymkode: 29090...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå