Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #1 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har fått navnedilla i det siste.. Hvilke navn syns du er finest? Jeg syns: Sanne Olander Leander Oliver Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 29. april 2005 #2 Del Skrevet 29. april 2005 Jon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #3 Del Skrevet 29. april 2005 Bare guttenavn? Elias Zachary Archie Samuel Nathan Aidan Nathaniel Timothy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #4 Del Skrevet 29. april 2005 Bare guttenavn? Elias Zachary Archie Samuel Nathan Aidan Nathaniel Timothy Jentenavn også Sanne og Thea skrev je Elias, Samuel likte jeg. de andre var fine men bare hvis jeg eller typen var utenlandske;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #5 Del Skrevet 29. april 2005 Jentenavn. Anna Milla Abby Maja Saga Jentenavn var vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #6 Del Skrevet 29. april 2005 Synes Thea var finest, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #7 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg liker best: Eva Annemor Phillip Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #8 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg liker best: Eva Annemor Phillip Daniel Er Annemor et navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 29. april 2005 #9 Del Skrevet 29. april 2005 kine Mari Leah Oliver Noah June Lovise Eirik ... Husker da jeg "lette" etter navn selv, da fant jeg så mange fine. Men dette er de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #10 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg syns naturligvis at de navnene barna mine har er de fineste Skulle jeg fått ei jente nå ville jeg -hvis jeg skulle bestemt alene- kalt henne sannsynligvis Kristina/e Linn Anna eller Ane Kristine/a Linn En gutt ville nok blitt døpt Kristian Elias Mikael, eller Kristian Eirik Mikael. For ordens skyld nevner jeg at begge mine barn har tre fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 29. april 2005 #11 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg syns naturligvis at de navnene barna mine har er de fineste Skulle jeg fått ei jente nå ville jeg -hvis jeg skulle bestemt alene- kalt henne sannsynligvis Kristina/e Linn Anna eller Ane Kristine/a Linn En gutt ville nok blitt døpt Kristian Elias Mikael, eller Kristian Eirik Mikael. For ordens skyld nevner jeg at begge mine barn har tre fornavn. Bruker dere alle tre navna noen gang? Pleier dere å si alle navna når dere snakker til ungene liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #12 Del Skrevet 30. april 2005 Syns det virker som det er om å gjøre å finne mest mulig spesielle navn!! Husk at det skal brukes, da. -3 navn er vel i drøyeste laget... stakkars unge!! Oliver og Thea syns jeg var finest og enklest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 30. april 2005 #13 Del Skrevet 30. april 2005 Noen navn jeg liker: Ingvild Synne Vibeke Erlend Øyvind Joakim Silje Anne Ingeborg Even Helge Nora Live Mattis Lage Osv.. Altså, ikke typiske sukkersøte navn. Lurer på hvor mange småfrøkner rundt om i landet som bærer navnet Thea ditt og Thea datt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #14 Del Skrevet 30. april 2005 Noen navn jeg liker: Ingvild Synne Vibeke Erlend Øyvind Joakim Silje Anne Ingeborg Even Helge Nora Live Mattis Lage Osv.. Altså, ikke typiske sukkersøte navn. Lurer på hvor mange småfrøkner rundt om i landet som bærer navnet Thea ditt og Thea datt Så kul at noen synes Vibeke hører med blant de fineste navnene! Er nemlig svært få som kaller barna sine det i våre dager. På 70-tallet da jeg var liten selv var det innmari mange barn som het det. Vi var 3 i klassen min. Dengang tror jeg også det ble regnet for ganske sukkersøtt. Hilsen Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #15 Del Skrevet 30. april 2005 Så hyggelig at noen synes Vibeke hører med blant de fineste navnene! Er nemlig svært få som kaller barna sine det i våre dager. På 70-tallet da jeg var liten selv var det innmari mange barn som het det. Vi var 3 i klassen min. Dengang tror jeg også det ble regnet for ganske sukkersøtt. Hilsen Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 30. april 2005 #16 Del Skrevet 30. april 2005 Liker: Trygve Per Nils Syver Anton Solveig Kirsten Sølje Er altså ikke spesielt glad i motenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #17 Del Skrevet 30. april 2005 Live Anni/Anny Maria Eva Lisa Som dere skjønner liker jeg enkle navn (snobber ned i steden for å snobbe opp med tre fornavn, noe jeg finner latterlig og tåpelig) Simen Severin (nydelig navn som ennå ingen har oppdaget, men oldefaren min het det...skulle jeg fått en sønn ville jag oppkalt han etter oldefar.) Petter Olav (tenker på gammelkongen vår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #18 Del Skrevet 30. april 2005 Johanna Hanna Sina Lina Olivia Peder Syver Jakob Lars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. mai 2005 #19 Del Skrevet 1. mai 2005 Guttenavn: Storm Balder Oliver Daniel Noah Jentenavn: Ella Jenny Mina/Wilhelmina Mia Maya Vi kommer også til å gå for kun ett fornavn og ett etternavn. Den beste måten å skille seg ut på i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 1. mai 2005 #20 Del Skrevet 1. mai 2005 Guttenavn: Isak Benjamin Felix Nicolay Leo Jørgen Jentenavn: Isa Lilly Ida Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå