Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mer å gi på jobben.

Har en jobb der jeg driver med saksbehandling og veiledning. Nå er det en bruker som har bestemt seg for at hen ikke liker meg. Alt jeg gjør av kommunikasjon, blir rettet klager på skriftlig til klageinstans. Med hjelp av kollegaen min til å fronte saken til personen. Så må jeg bruke flere arbeidsdager på å svare og lese i journalen hva som er blitt gjort. Itillegg til å ha møter med nærmeste leder og øverste leder fordi de får jo samme brevene.

Blir forsinket med alt annet. Og får sure miner og klaging på at jeg ikke gjør det og det...gjerne av samme kollega som sender alle disse skriftlige henvendelsene sammen med bruker.

Jeg sitter egentlig bare på jobb og stirrer ut i lufta. Iløpet av arbeidsdagen jobber jeg effektivt i kanskje to timer..

Må bare få det ut... kan ikke snakke med noen om det da de jo vet hvor jeg jobber. 

Og jeg har sagt opp, men oppsigelsestid er 3 måneder. Så...litt under tre måneder igjen.

Anonymkode: 61e9d...134

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakke med leder? Har du ulike møter med nærmeste leder og leder over der igjen? 

Anonymkode: 1c67a...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Har du ny jobb å gå til? 

Anonymkode: d42e5...102

AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2019 den 1.33, AnonymBruker skrev:

Og jeg har sagt opp, men oppsigelsestid er 3 måneder. Så...litt under tre måneder igjen.

Anonymkode: 61e9d...134

Arbeidsgiveren kan trolig la deg gå på dagen dersom du vil. Har du sjekket denne muligheten?

Anonymkode: 37d69...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...