AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hei! Hvor vil dere anbefale å studere odontologi? Jeg skal studere nå til høsten. Anonymkode: 86b20...52c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 På Høgskulen i Volda 🙂 Hørt at det er sykt bra opplegg der! En venninne av meg stoortrivdes! Anonymkode: a47b6...66a 1
Hedersbrukeren Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Det er nok få som har studert odontologi flere steder, så ikke sikkert du bør ha for store forhåpninger om brukende svar her
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: På Høgskulen i Volda 🙂 Hørt at det er sykt bra opplegg der! En venninne av meg stoortrivdes! Anonymkode: a47b6...66a De tilbyr ikke denne studieretningen. Til TS, har stått mye i universitas om dårlige forhold på UIO, dette kan du evt. Se på selv.
Torelli Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 du kan velge mellom bergen, tromsø og oslo? Jeg elsket å være student i Trondheim, synd du ikke kan velge det. Av de tre vil jeg anbefale Tromsø, har hørt de har fint studiemiljø. Veldig mange er misfornøyde med Oslo (som studieby). Jeg bor nå i Oslo og elsker byen, men skjønner at studiemiljøet er mindre intimt enn i tromsø/trondheim. Vet ikke noe ang. bergen..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Jeg tror du må vurdere hva som er litt best for deg. Jeg kjenner odontologistudenter i alle studiebyene i Norge, og alle trives med både byen og studieprogrammet. De mest fornøyde er nok i Bergen, men Tromsø er jo en slager hvis du er et ordentlig friluftsmenneske. Her går folk på ski til skolen og tar seg en tur på fjellet i fritimer. Anonymkode: 2adc3...a16
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Du blir nok prioritert høyest bland søkere etter endt studie hvis du har studert i Oslo😉 Hilsen ferdigutdannet Anonymkode: 73fc1...5de
Gjest Fjeud Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir nok prioritert høyest bland søkere etter endt studie hvis du har studert i Oslo😉 Hilsen ferdigutdannet Anonymkode: 73fc1...5de Det er nok ikke tilfellet, til tross for at de fra Oslo har høyest inntakskrav har de som ansetter en tendens til å foretrekke de som er utdannet fra samme institusjon som dem selv.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 11 minutter siden, Fjeud skrev: Det er nok ikke tilfellet, til tross for at de fra Oslo har høyest inntakskrav har de som ansetter en tendens til å foretrekke de som er utdannet fra samme institusjon som dem selv. Poengrensene er jo ikke de største mellom studiene. (det er 64,2 , 64,5 , 65 på de ulike)Skjønner ikke hvorfor Oslo blir prioritert da? Hva hvis jeg ikke har lyst til å studere i oslo av personlige årsaker. Anonymkode: 86b20...52c
T-Rex Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Poengrensene er jo ikke de største mellom studiene. (det er 64,2 , 64,5 , 65 på de ulike)Skjønner ikke hvorfor Oslo blir prioritert da? Hva hvis jeg ikke har lyst til å studere i oslo av personlige årsaker. Anonymkode: 86b20...52c Hvis du ikke har lyst til å studere i Oslo, så gjør du ikke det. Da er det bare to steder å velge mellom, og litt enklere.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blir nok prioritert høyest bland søkere etter endt studie hvis du har studert i Oslo😉 Hilsen ferdigutdannet Anonymkode: 73fc1...5de Dette ville jeg ha tatt med en klype salt. Det er uansett et femårig studieprogram, så det er jo viktig at man også trives i studiebyen. Jeg ville ikke ha studert i Oslo. Jeg studerer i totalt 7 år i min studieby. Anonymkode: 2adc3...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå