Gå til innhold

Drite under fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er der mye ekkelt under fødsel?

Driter og tisser mann seg ut osv?

Kan jeg velge at kjæresten min ikke er der under fødselen? Ønsker kun min søster skal være der.

Er det farlig å føde? 

Anonymkode: 74782...3fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Ja.

2. Ja.

3. Ja.

4. Ja.

Anonymkode: a2a22...c6c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke om jeg dreit eller tissa jeg! 

Anonymkode: 80b35...3fb

• Liker 1
Skrevet

1. Det er en youtubevideo der en dame føder i en elv. Virker ganske avslappende egentlig, kunne sett for meg at jeg satt på land og drakk øl og grillet noe pølser eller noe.

2. Nei, æsj.

3. Ja, det er dumt å ta med seg elskeren din, hva ville mannen din sagt? 

4. Nei, graviditet er ingen sykdom. Å ikke føde derimot, det er livsfarlig, til slutt blir ungen så stor at du eksploderer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

1. Det er en youtubevideo der en dame føder i en elv. Virker ganske avslappende egentlig, kunne sett for meg at jeg satt på land og drakk øl og grillet noe pølser eller noe.

2. Nei, æsj.

4. Nei, graviditet er ingen sykdom. Å ikke føde derimot, det er livsfarlig, til slutt blir ungen så stor at du eksploderer.

🤣🤣

Anonymkode: 80b35...3fb

• Liker 1
Skrevet

Eg merka knapt at ei dreit på meg. Jordmor tørka etterkvart. 

Generelt er ikkje fødsel en dans på rosar.

Skrevet
9 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

2. Nei, æsj.

Jeg har sett den videoen. Jeg synes den var nydelig, fredelig og fin. Småsøsken leker og koser seg. 

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg har sett den videoen. Jeg synes den var nydelig, fredelig og fin. Småsøsken leker og koser seg. 

Ja nettopp. Skjønner ikke at ikke alle gjør det slikt.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg velge at kjæresten min ikke er der under fødselen? Ønsker kun min søster skal være der.

Er det farlig å føde? 

Ja kjempe farlig å føde, ca 95% overlever ikke.

Anonymkode: 87a6f...e77

Skrevet (endret)
4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Ja nettopp. Skjønner ikke at ikke alle gjør det slikt.

Det er sikkert ikke så mange som har en passende elv eller et vann/tjern i nærheten. Vinteren er et ugunstig tidspunkt å føde ute. 😆

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Crocodilerawk skrev:

Eg merka knapt at ei dreit på meg. Jordmor tørka etterkvart. 

Generelt er ikkje fødsel en dans på rosar.

Under min tredje fødsel hadde jeg en gyselig jordmor. Jeg fikk plutselig 14/15 studenter stående rundt meg. Jordmoren sier bare: "Du som har født barn tidligere, har vel ingenting imot at studenter overværer deg nå."  Jeg var dessuten så uheldig så det rant ut bak, og da nærmest hylte hun: "Æsj, fikk du ikke klyster, da?" Jeg ble forbannet og sa bare at det var umulig å knipe igjen bak samtidig som jeg skulle presse foran. Møkkakjerring!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Under min tredje fødsel hadde jeg en gyselig jordmor. Jeg fikk plutselig 14/15 studenter stående rundt meg. Jordmoren sier bare: "Du som har født barn tidligere, har vel ingenting imot at studenter overværer deg nå."  Jeg var dessuten så uheldig så det rant ut bak, og da nærmest hylte hun: "Æsj, fikk du ikke klyster, da?" Jeg ble forbannet og sa bare at det var umulig å knipe igjen bak samtidig som jeg skulle presse foran. Møkkakjerring!

Fy f så uprofesjonelt og stygt sagt av hun !!! :(

Anonymkode: 9f7d1...9ad

• Liker 8
Skrevet

Det er høyst tilfeldig at menn ektefeller/menn/samboere holder ut en fødsel. De fleste løper.

Veldig få kvinner overlever fødsler. De fleste dør. Om de ikke dør av fødselen så dør de av skam.

:ironi:

Dersom du ikke tåler normale kroppsfunksjoner så er du for barnslig til å få barn. Grow The F up!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Rotemor skrev:

Grow The F up!!

DU er barnslig. For et tåpelig svar

Anonymkode: 302e1...b47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rotemor skrev:

Det er høyst tilfeldig at menn ektefeller/menn/samboere holder ut en fødsel. De fleste løper.

Veldig få kvinner overlever fødsler. De fleste dør. Om de ikke dør av fødselen så dør de av skam.

:ironi:

Dersom du ikke tåler normale kroppsfunksjoner så er du for barnslig til å få barn. Grow The F up!!

Ja, du er barnselig.... Jeg har ikke sagt at jeg ikke tåler noe. Syns jeg har fått lite svar her inne.

Jeg liker å være forberedt på ting jeg ikke jeg gjort før. Du er ikke riktig til å svare, du er for umoden.

Tipper kroppen din ble ødelagt under fødsel og at du føler deg lubben og ekkel nå... Du er misunnelig på andre som er tøffe og tåler å bli mor.

Jeg får spørre noen andre om disse spm...

Her var det ikke mye normale svar å få

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å kvi seg for å bæsje mens kjæresten ser på. I brevet med ønskene dine, kan du be om å få klyster 😊Det er helt vanlig og greit og DITT valg!

Anonymkode: 2dc33...227

Skrevet (endret)

Som tobarnsfar har jeg vært med på 2 fødsler og har prata mye med kona om dette i tillegg til å overvære og muligens få med meg flere detaljer enn det hun husker. 

Det er ikke det deiligste øyeblikket, det er jo endel blod, morkake og slike ting, men man er i en annen modus så det ekle glir ganske enkelt gjennom hodet siden man fokuserer på andre ting og særlig barnet når det kommer ut. 

Ofte får man klyster og man får tisse eller kateter om nødvendig før det tar ordentlig til, de har utstyr hvor man ser hvor mye urin du har i blæra f. Eks. Selvfølgelig kan det komme noe, helt vanlig, men det får man ikke med seg siden jordmor tar bort det. Men som sagt få tatt klyster så er sjansen mye mindre. 

Du kan velge, men å frata han et slikt minne syntes jeg ikke er greit, såfremt dere har det helt ræva og du ikke takler fyren. Hvis du ikke vil vise deg selv under en fødsel og tror du taper tryne for kjæresten så må du tro om igjen, er det noe som skaper respekt for en mann så er det å se kona, kjæresten være en helt. Det er det kvinner er når de føder! 

Er det farlig å føde? 

Alle er født, flere milliarder, de aller fleste fødsler i utviklede land går veldig bra. I Norge dør nærmest ingen, men komplikasjoner kan oppstå, man revner litt etc, mn d syr dem igjen og de kommer seg etterhvert. 

Endret av Leanfear
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Leanfear skrev:

Som tobarnsfae har jeg vært med på 2 fødsler og har prata mye med kona om dette i tillegg til å overvære og muligens få med meg flere detaljer enn det hun husker. 

Det er ikke det deiligste øyeblikket, det er jo endel blod, morkake og slike ting, men man er i en annen modus så det ekle glir ganske enkelt gjennom hodet siden man fokuserer på andre ting og særlig barnet når det kommer ut. 

Ofte får man klyster og man får tisse eller kateter om nødvendig før det tar ordentlig til, de har utstyr hvor man ser hvor mye urin du har i blæra f. Eks. Selvfølgelig kan det komme noe, helt vanlig, men det får man ikke med seg siden jordmor tar bort det. Men som sagt få tatt klyster så er sjansen mye mindre. 

Du kan velge, men å frata han et slikt minne syntes jeg ikke er greit, såfremt dere har det helt ræva og du ikke takler fyren. Hvis du ikke vil vise deg selv under en fødsel og tror du taper tryne for kjæresten så må du tro om igjen, er det noe som skaper respekt for en mann så er det å se kona, kjæresten være en helt. Det er det kvinner er når de føder! 

Er det farlig å føde? 

Alle er født, flere milliarder, de aller fleste fødsler i utviklede land går veldig bra. I Norge dør nærmest ingen, men komplikasjoner kan oppstå, man revner litt etc, mn d syr dem igjen og de kommer seg etterhvert. 

Tusen takk for ett ordentlig og bra svar 😊😊💙

- TS

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Arabella skrev:

Whaaat?? Fy fader sa hun virkelig det? Håper du rapportere henne. 

Anonymkode: aefcd...b77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er barnselig.... Jeg har ikke sagt at jeg ikke tåler noe. Syns jeg har fått lite svar her inne.

Jeg liker å være forberedt på ting jeg ikke jeg gjort før. Du er ikke riktig til å svare, du er for umoden.

Tipper kroppen din ble ødelagt under fødsel og at du føler deg lubben og ekkel nå... Du er misunnelig på andre som er tøffe og tåler å bli mor.

Jeg får spørre noen andre om disse spm...

Her var det ikke mye normale svar å få

Altså du fremstår ikke som så moden selv. Brukeren er feit og lubben og tåler ikke bli mor? Seriøst, dette bør en snart nybakt mor holde seg for god til. 

Når det kommer til spørsmålet ditt så ja det er helt normalt at det kommer litt avføring når du skal begynne å presse. Du får tilbud om klyster når du kommer inn på føden, anbefaler deg å si ja til det. Men av og til tar klyster en ikke alt, og/eller fødselen skjer så kjapt at man rekker det ikke, ved feks styrtfødsel. Hvis det skulle skje så tørker jordmor dette kjapt og diskré vekk. 

Anonymkode: aefcd...b77

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...