Mona Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Oi, denne serien er jo fantastisk! ENDELIG en leverandør som selger ren pistasjeis i butikken igjen. Og banansplitt og creme brule er også vidunderlige. Banansplitt er min favoritt - dere?
Nilma Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Royalserien har mye god is, men akkurat den banansplitt-varianten ble jeg skuffet over - alt for kunstig smak. :-?
Chihiro Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Jeg har nettopp oppdaget at Diplom Royal også har en serie med sorbeter i halvlitersboks. Jordbærsorbeten var kjempegod og forsvant på et blunk. Nå har jeg kjøpt appelsinsorbet med mangobiter og håper den er like god.
Lady Lovelylocks Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Savner Cookie 'n cream jeg... (eller hva den het)
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Jeg har nettopp oppdaget at Diplom Royal også har en serie med sorbeter i halvlitersboks. Jordbærsorbeten var kjempegod og forsvant på et blunk. Nå har jeg kjøpt appelsinsorbet med mangobiter og håper den er like god. Oh! Sorbet i halvlitersbokser! Wow..dette må prøves. Iskrem er oppskrytt.
Arkana Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 Savner Cookie 'n cream jeg... (eller hva den het) Har Diplom hatt en iskrem som heter Cookies and cream? Trodde det bare var Haagen-Dazs.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #8 Skrevet 30. april 2005 Royalserien har mye god is' date=' men akkurat den banansplitt-varianten ble jeg skuffet over - alt for kunstig smak. :-?[/quote'] Enig, skuffet skikkelig! Men royalserien er generelt veldig god iskrem. Vaniljeisen er jo bare nydelig
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 Har ikke smakt de nyeste, men sjokoladeisen og jordbærisen er kjempegod!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #12 Skrevet 1. mai 2005 *Løper ut i fryseren og finner fram en vanlig tress-is* Har smakt banansplitisen, og likte den. Har smakt mango-, jordbær- og pærevarianten av sorbetene...mmm. Opplevde at de hadde litt forskjellig konsostens, men alle var nyyydelige!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #13 Skrevet 1. mai 2005 Hvor er det dere finner disse sorbetene? Fant ikke på Prix :-( Men de hadde Mia Sorbetiskake, var god den også
Shoegal Skrevet 1. mai 2005 #14 Skrevet 1. mai 2005 Har Diplom hatt en iskrem som heter Cookies and cream? Trodde det bare var Haagen-Dazs. jo, de har hatt den tidligere. jeg savner den jeg også :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 Hvor er det dere finner disse sorbetene? Fant ikke på Prix :-( ICA på Brynsenteret ihvertfall.
Nellie Cortado Skrevet 1. mai 2005 #16 Skrevet 1. mai 2005 ICA har i hvertfall sorbetene. Pæresorbeten er bare helt himmelsk!! Er kjekt at det er halvliters bokser. Sorbet krystalliserer seg hvis man har den ute flere ganger.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #17 Skrevet 1. mai 2005 Får stikke innom Maxi imorgen da Sorbet i boks, så genialt...rart det ikke har kommet før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå