Gå til innhold

Hundemage som rumler noe voldsomt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huskytispe på 14 år. Kom hjem fra kveldsturen nå og det er et helt orkester i magen hennes. Hun har ligget på badet i hele dag (uvanlig). Det regner og tordner og jeg tror hun er litt redd for disse lydene. Hun har vært veldig forsiktig hele dagen. Dette er en omplasseringshund fra et voldelig hjem.

Spiste normalt i går. Spiste litt fra søpla i dag tidlig (snudde hodet et øyeblikk), fikk i seg pasta fra i går. Hun har ellers spist veldig lite i dag. Rumlingen begynte nå, når vi gikk tur.

Jeg tenker at dette enten kommer fra pastaen, eller fra angst/frykt grunnet været?

Er dette akutt? Dyrelegen NÅ eller i morgen tidlig?

Anonymkode: 216e5...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, syns det høres mer merkelig ut at hun har vært på badet hele dagen dersom det er noe uvanlig for henne. Kan godt være at hun er livredd været, mange hunder er det og hater tordenvær. Min gjemmer seg også unna på slike dager. Romlingen er umulig å si, kan være at hun fikk i seg noe fra søpla som magen hennes ikke tålte. Pasta er jo ikke kjempebra for hundemagen å fordøye...

Jeg tror jeg hadde sett det litt an. Men jeg anbefaler deg å kjenne litt på magen, bare presse litt på den og se om hun reagerer. Er som regel ingenting akutt dersom hunden drikker og går på do som normalt og ikke viser tegn til vonder noen steder. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent litt på magen, og hun virker ikke til å reagere noe på det. Jeg kjenner det bobler da. Hun drikker som normalt, men går ikke på do som normalt. Kan være forstoppet. Kom ingenting nå når vi gikk tur.

Anonymkode: 216e5...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...