AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Jeg og samboer må muligens gå fra samboere til særboere. Kort oppsummert har han en på 14 fra tidligere sammen har vi et barn på 1,5 år. Samboers eldste bor nå hos mor, men det er en del baluba med ham, og mor har fått nok. Samboer har leid ut sin tidligere bolig i mors nabolag, og ser nå for seg å flytte tilbake for å ha sønnen 50% eller mer. Jeg er allerede i en pendlersituasjon, med nesten en times reise til jobb fra her vi bor nå. Jeg kan ikke flytte dit samboer bodde før uten å få ny jobb da det innebærer 1,5 time pendling en vei. Med en liten en i barnehage går ikke det. Pluss at vi har plass i kommunen vi bor i, i kommunen samboer planlegger å flytte til er det fulle barnehager. Så nå lurer jeg på om andre her har erfart å gå fra samboere til særboere? Og hvordan gikk det? Jeg er litt skeptisk, men tror det kan gå. Jeg bor i samme hus som mine gamle foreldre - det er eid av meg - og det gjør dessverre at jeg ikke er veldig flyttbar. Det er ikke aktuelt for samboers sønn å bo her da han ønsker å bo i sitt nærområde. Anonymkode: d0c0f...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå