AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Når hadde du sex etter fødsel? Føler meg relativt lite attraktiv med ekstra kilo og mage som minner om nyhevet bolledeig endå... Søvn er det lite av. Eg har ikkje følt meg genuint kåt sidan april 2018. Han er lika trøtt og tar ikkje initiativ. Gensidig passivitet frå oss begge. Orker ikkje sex, når kjem lysta tilbake? Lese jo om folk som såvidt klare venta seks veker. Vi hadde ikkje sex når eg var gravid fordi eg blødde ein del, var redd for å mista. Vi var mye borte frå kvarandre også pga jobb. Vi knulla som kaniner før. Er detta normalt? Anonymkode: 9eb30...f25
ajarRun Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Jeg tror jeg hadde sex sånn ca 15 år etter jeg ble født. Man kan jo ikke ha sex som baby. Helt normalt å vente til man begynner å bli voksen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 20 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg tror jeg hadde sex sånn ca 15 år etter jeg ble født. Man kan jo ikke ha sex som baby. Helt normalt å vente til man begynner å bli voksen. ................ Anonymkode: f7bdb...ed2 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når hadde du sex etter fødsel? Føler meg relativt lite attraktiv med ekstra kilo og mage som minner om nyhevet bolledeig endå... Søvn er det lite av. Eg har ikkje følt meg genuint kåt sidan april 2018. Han er lika trøtt og tar ikkje initiativ. Gensidig passivitet frå oss begge. Orker ikkje sex, når kjem lysta tilbake? Lese jo om folk som såvidt klare venta seks veker. Vi hadde ikkje sex når eg var gravid fordi eg blødde ein del, var redd for å mista. Vi var mye borte frå kvarandre også pga jobb. Vi knulla som kaniner før. Er detta normalt? Anonymkode: 9eb30...f25 Det sies vel at hvis man sliter med å gjenoppta sexlivet seks måneder etter fødsel, så bør man se om man kan få hjelp. Jeg føler meg heller ikke attraktiv, men jeg føler meg MER attraktiv av at mannen tenner på meg og at vi har sex sammen. Det at vi fungerer seksuelt øker min selvtillit, selv om jeg misliker kroppen min. Anonymkode: c1596...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 2-3 mnd etter, men å knulle som kaniner. Vel den tiden er forbi. Anonymkode: fe622...c9f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det sies vel at hvis man sliter med å gjenoppta sexlivet seks måneder etter fødsel, så bør man se om man kan få hjelp. Jeg føler meg heller ikke attraktiv, men jeg føler meg MER attraktiv av at mannen tenner på meg og at vi har sex sammen. Det at vi fungerer seksuelt øker min selvtillit, selv om jeg misliker kroppen min. Anonymkode: c1596...ce9 Eg føler vi burde ha sex. Men det blir på ein måte litt «plikt». Vil vi plutselig få meir lyst. Rett og slett spark bak? Fordi kvart gong vi får tid nå går til soving eller Netflix. Hjelp faktisk, korleis fungerer det? Ja trur ikkje han synest eg er stygg. Ser han er sliten om dagen. 6 minutter siden, AnonymBruker said: 2-3 mnd etter, men å knulle som kaniner. Vel den tiden er forbi. Anonymkode: fe622...c9f Vi hadde sånn sexy fredag greie der vi prøvde nye ting. Ellers hadde det fort blitt kjedelig og rutine prega. No er vi eit par som ikkje har sex... tenk at vi er det. Anonymkode: 9eb30...f25
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #7 Skrevet 7. juni 2019 Kanskje du skal prøve prioritere mannen fremfor Netflix? Sett av litt tid, gjør noe hyggelig som feks massere han og se om ikke dere våkner til liv igjen. Dere må kanskje bare komme igang igjen for å øke lysten. Anonymkode: 39da9...d10
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #8 Skrevet 7. juni 2019 Det er kanskje bra at det er dere begge. Ensidig lyst og masing tar fort knekken på forholdet. Hvis dere greier å prate om det, så kanskje dere kan avtale å begynne i det små, med mer berøring, og klining f.eks. Bare det å prate sammen om intime tema, kan gi en boost. Anonymkode: feb02...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #9 Skrevet 7. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg føler vi burde ha sex. Men det blir på ein måte litt «plikt». Vil vi plutselig få meir lyst. Rett og slett spark bak? Fordi kvart gong vi får tid nå går til soving eller Netflix. Hjelp faktisk, korleis fungerer det? Ja trur ikkje han synest eg er stygg. Ser han er sliten om dagen. Vi hadde sånn sexy fredag greie der vi prøvde nye ting. Ellers hadde det fort blitt kjedelig og rutine prega. No er vi eit par som ikkje har sex... tenk at vi er det. Anonymkode: 9eb30...f25 Hjelp er i første omgang parterapi, eventuelt hos sexolog. Eller at dere hver for dere eller sammen går til psykolog. Det er viktig å prioritere sex. Selv om man er sliten. Vi måtte ha det i starten på dagtid da babyen sov, fordi når kvelden kom var vi for trøtte. (Helger da, siden mannen jobbet i ukedagene) Husk også at jo mer sex man har jo mer lyst får man. Akkurat som at søvn avler søvn, så er det slik at sex avler sex. Anonymkode: c1596...ce9 1
popstar Skrevet 7. juni 2019 #10 Skrevet 7. juni 2019 Åtte uker etter fødsel, jeg blødde og hadde en del vondt fram til da. Men gikk veldig fint. Nå er problemet mest en baby som bare sover på natta, og bare klin inntil meg. Ikke sjans til soving på dagtid, og da blir det vanskelig. Vi har veldig lyst hele tida, men det skjer ikke med denne babyen som er så våken. Min erfaring er at sex avler sex. Og må prioriteres. Jeg angrer aldri de få gangene vi har prioritert det over søvn i hvert fall ☺ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå