AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hallo, blir mye tung gatekjøkken mat i eksamensstiden. Merker den vokser noen cm. Hvordan er det med dere? Anonymkode: be5dc...0c4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Jeg går alltid opp litt, spiser endel godteri når jeg leser, spesielt de siste dagene før eksamen. Syntes det hjelper meg å holde fokus og har det som belønning 😀 Anonymkode: fa5b1...ad5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Ja litt. Men det renne av på jobb. Anonymkode: afd36...eda
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Neida, det skjer hver eksamensperiode Tidligere var jeg sånn som nesten ikke spiste når jeg ble stressa, men nå spiser jeg og det blir lettvint og usunn mat. Jeg har ikke dårlig samvittighet heller. Kosthold er ikke prioritert i de periodene, men merker det på kroppen at det ikke er bra. Heldigvis er det ikke så lenge hver slik periode varer. Anonymkode: d509f...1b8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 Går masse ned jeg. Blir så stresset at jeg ikke greier å spise. Anonymkode: dc025...39d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 Høye nivåer av stresshormoner... Kortisol osv. KAn kanskje forklare det. Anonymkode: 08106...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå