Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv holder jeg en knapp på Erik - pen stemme, men akk så kjedelig gutt. Christian er en annen god kandidat, men jeg tror han scorer på litt show, som i aller høyeste grad hører med når vi kommer til galla.

Det som VIRKELIG blir interessant å se, er jo hvem av de tre resterende som må i stolen - for i kveld er det ingen veg utenom, siden det bare er 5 igjen og 3 skal i stolen.

Tone får maange av Evas røster, siden en bygd som Sogndal nok stemmer patriotisk. Jorunn virker å være alles favoritt, så kanskje må Ali i stolen i dag? Det fortjener han også etter min mening, han har blitt hauset opp så forferdelig av dommerne at det grenser til skandale, jeg synes han synger surt hver eneste gang - kun Maroon 5 låta han fikset, deretter har det vært rake nedoverbakken for lille Ali.

Så, mitt tips:

Sofaen: Christian, Erik og Ali (kun gutter, hehe)

Den første som blir erklært videre: Ali

den som ryker: Erik

Så får vi se om det stemmer..

Dine meninger??

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeleine
Skrevet

Nesten enig med deg, men jeg tipper Erik, Tone og Christian i stolen.

Men jeg syns Erik skal synge den fineste låten.......

Gjest Bertine
Skrevet

Please!!! Håper håper håper at ali ryker idag!! Er dritt lei av stemma hans!

Mest sansynlig ryker erik, og det er greit for meg..

Skrevet

Jeg tipper Erik ryker. Han er liksom ikke ungjentenes drøm.. Selv kunne jeg tenke meg at Tone gikk ut. Hun er flink til å synge, men har liksom ikke det.

Forøvrig ett veldig godt resonement av trådstarter. Vil henge meg på der.... (om jeg får :wink: )

Skrevet

enig med Lizzi! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg aner ikke hvem som ryker, men håper det blir Tone.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Håper på Christian, men regner med det blir Erik.

Gjest Gjesta
Skrevet

Alle mine favoritter er ute, så jeg engasjerer meg ikke så mye lenger...Men jeg syns verken at Christian, Tone eller Ali fortjener en finaleplass - så da håper jeg at de havner i stolen.

(Men jeg tror nok dessverre at mine ønsketenkninger ikke slår til...)

K

Skrevet

Tipper Erik går, men Ali kunne trengt seg en tur i den stolen snart.

Veldig enig med trådstarter :)

Gjest Aurélie
Skrevet

Nå er det på høy tid at Christian må takke for seg. Men jeg tror vel at han henger med så lenge han kan, med den overdrevne showingen sin. Så jeg tipper at Erik ryker ut ikveld, og Christian neste uke.

Skrevet

Tror Tone,Christian og Erik havner i stolen.Erik ryker sikkert selv om jeg håper på Christian

Gjest Gjesta
Skrevet

Christian eller Tone MÅ ut i kveld - Erik var desidert best, og Jorun var også bra syns jeg! Ali imponerte meg litt, selvom jeg egentlig ikke har sansen for han.

K

Gjest skindeep
Skrevet
Jeg håper Aylar må ut igjen!

Hadde ikke overrasket meg om hun kom inn i idol også ;)

Håper at Ali ryker i dag. Erik var best synest jeg..

Gjest Silmariën ikke innlogget
Skrevet

Håper virkelig det blir Christian som ryker!! Han har den desidert dårligste stemmen av de gjenværende.

Gjest Gjesta
Skrevet
Håper virkelig det blir Christian som ryker!! Han har den desidert dårligste stemmen av de gjenværende.

...men den største sjarmen....

Her gikk to barn gråtende til sengs :wink:

Skrevet

Christian var helt klart dårligst i kveld.Synes ikke Jorun var så bra heller jeg.Ali synes jeg var bra som alltid,i dag var han litt bedre enn han har vært de siste gangene bortsett fra forrige gang da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...