Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kar på 5 mnd som de siste par ukene har hatt en vanvittig vegring mot amming. Fra den største puppebabyen , til fullstendig nekt. 

Har prøvd å amme i seng, sofa, gående, bakoverlent, i bilen, hos andre , med musikk, støy  fullstendig ro osv. 

Har gått greit ett par ganger se siste dagene med myyye tålmodighet og avledning. Bruker fort 2-3 timer på å få i han mat og i søvn , da han alltid har blitt amma i søvne. Han sover kun 30-40 min sammenhengende på dagtid.  Vil ikke i vogn eller bil. Han får erstatning når det er på det verste , men dette er noe jeg vil unngå så langt det går. 

Noen med tips i lignende situasjoner? Hvor lang tid før det gikk over? Vi holder på å bli gal alle tre. 

Anonymkode: 6861a...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare.. hold ut. Vet det er lett å si. Vi hadde også puppevegring i den alderen. Var midt på sommeren i fjor og kjempevarmt ute, utrolig skummelt når hun da ikke ville spise og få i seg væske. Jeg pumpa og gav henne fra kopp, hun nekta flaske. Bare vanlig voksenkopp som jeg tømte i munnen hennes. Det var et styr. Begynte også med litt fast føde samtidig, men var ikke veldig populært det heller. Kun små smaker her og der.

Men så plutselig en morgen så bare tok hun puppen i munnen og dia i en liten evighet. Og så var vi tilbake på puppekjøret. Tipper det varte 2 uker eller sånn. Hadde pumpet 2-3 ganger om dagen de ukene, men produksjonen hadde nok gått ned en del. Men var veldig raskt tilbake til det vanlige. 

Anonymkode: b1679...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...