Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Hvis du aldri syns noe din bestevenninne gjør irriterer deg så er dere vel "a match made in heaven", men jeg tror i de fleste menneskelige forhold irriterer vi oss over noe. Jeg irriterer meg ikke halvparten så mye over min kjæreste som min bestevenninne. Og jeg aksepterer at hun ikke syns jeg er perfekt heller og det plager ikke meg å tenke at hun kanskje sier ting om meg til andre venninner, man må jo få det ut. Men om min bestevenninne kan jeg klage over disse tingene. - hun mener ditt og datt om hva jeg burde gjøre med meg selv, og jeg tror hun ønsker i hemmelighet å fornye meg, slik at jeg ikke skal bli kjedelig. - det irriterer meg når hun prøver å få meg med på å baksnakke mine andre venninner. - hun vet jeg sliter med vekta mer enn hun gjør, men alltid når jeg kommer på besøk står sjokoladen der klar på bordet, og tror du hun spiser noe av den selv? - hun prøver alltid å få meg til å røyke, selv om jeg her forklart henne gang på gang at jeg ikke vil eller kan. Vel det var vel det meste, men hun er veldig forståelsesfull og støttende, hjelper meg alltid når jeg trenger hjelp så mye hun bare kan og jeg er glad i henne , men irriterer meg vel ikke halvparten så mye over noen som henne.... Hva irriterer deg hos din beste venninne?
Gjest Porselen Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Hvorfor skal jeg fortelle her inne hva som irriterer meg med min beste venninne? Siden hun er min beste venninne så betyr det at hun har kvaliteter som klart overskygger irritasjonsmomentene. Bestevenninner er noen som er der i gode og onde dager og som er rause overfor hverandres væremåte, irriterende eller ikke. Og som forteller hverandre hva som er irriterende, ikke alle andre. Jeg har iallfall to bestevenninner som jeg er såre godt fornøyd med, og som jeg priser meg lykkelig over at de vil være mine bestevenninner.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 - det irriterer meg når hun prøver å få meg med på å baksnakke mine andre venninner. Er ikke denne tråden en oppfordring til at vi skal baksnakke våre venninner :o Vel, jeg synes det er trist og leit at min beste venninne sjeldent ringer meg og at det som oftest er jeg som ringer henne.
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Har ingen interesse å baksnakke min venninne
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Har ingen interesse å baksnakke min venninne herregud! Det er jo ikke baksnakking dette her da!! Det er jo bare morsomt! Alle irriterer seg vel over venninnene sine? Og det er jo verken slemt eller rart. Denne tråden kunne värt kjempe poppis om rett person hadde startet den
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Enig med Stine, for hva er forskjell på å snakke om bestevenninnen, eller snakke om mannen sin? Har forøvrig ikke så mye å klage på mine bestevenninner, ingen av oss er vel perfekte
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Min bestevenninne er utrolig uselvstendig og upraktisk på noen områder, og jeg kan bli litt oppgitt over henne for dette. Samtidig er hun mer selvstendig og tøffere enn meg på mange andre ting, så noen gjennomgående svakheter synes jeg ikke hun har. Hun er en person det er lett å like og være glad i, som er til å stole på (unntatt når det gjelder avtaler - DET irriterer meg..), er snill mot alle og mener det, hun er morsom og intelligent og kan overraske meg med måten hun tenker på. Irritere meg over henne gjør jeg mest når vi har tilbragt mange dager sammen i strekk, feks på ferie. Samtidig er hun en av de personene jeg aller helst REISER på ferie med.
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 Jeg irriterer meg over at min bestevenninne trekker ut telefonkontakten slik at det er umulig å få tak i henne. Hun gjør det for å få være i ro og fred, skjønner det, men det kan være irriterende også....
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #9 Skrevet 29. april 2005 Det er IKKE mye å klage på der Eneste jeg kommer på at hun kan være litt treg å svare på mobilen..
Gjest Daniella_ Skrevet 29. april 2005 #10 Skrevet 29. april 2005 Det er da ikke baksnakking så lenge bestevenninnen vet om at en irriterer seg over dette ved henne? Det jeg irriterer meg over min bestevenninne er at hun er så treeeeeeeg. Treg på badet, treg når det kommer til alt... Så, hvis vi skal gjøre noe, la oss si klokken 20.00, sier jeg at hun skal komme klokken 18 i stedet, for da vet jeg at hun kommer tidsnok Også sier hun ofte "hæ", og det sier hun enda hun hører hva jeg sier Og bare slik at folk her ikke skal tro jeg baksnakker min bestevenninne: Hun er fult klar over at jeg irriterer meg over dette.
Trampe Skrevet 29. april 2005 #11 Skrevet 29. april 2005 Min er for snill. Hun skal alltid hjelpe andre, og bruker alt for lite tid på seg selv, selv om hun virkelig fortjener det. Hennes egne følelser og meninger kommer alltid i siste rekke. Det er vel ikke akkurat irriterende, men det er ikke bra for henne... Og så sier hun alltid "hmmm" når vi snakker i telefonen. "Hei, hmmmm, det er xx som ringer. Du, hmmmm, jeg bare lurte på om...." Hun er fullt klar over det selv, det er bare en uvane, men det kan fort bli irriterende i lengden... Men så glad jeg er i henne likevel!
Nella Skrevet 29. april 2005 #12 Skrevet 29. april 2005 Min er for snill. Hun skal alltid hjelpe andre, og bruker alt for lite tid på seg selv, selv om hun virkelig fortjener det. Hennes egne følelser og meninger kommer alltid i siste rekke. Det er vel ikke akkurat irriterende, men det er ikke bra for henne... Min også. Skulle ønske samboeren hennes kunne satt litt mer pris på henne istedet for å gi f...
Fi Skrevet 29. april 2005 #13 Skrevet 29. april 2005 Bestemvenninna mi er fantastisk. Eneste jeg kan klage på er at hun bor alt for langt unna :-(
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #14 Skrevet 29. april 2005 Jeg skjønner ingenting. Alle klager over mennene sine men alle har kjempelykkelige venninne forhold, ingenting å klage på venninnen, kanskje dere burde ha vurdert å giftedere med bestevenninnen i stedet, det virker jo til å funke bedre.... Jeg har det litt motsatt jeg er glad i venninnen min men kan finne feil i henne, mens mannen min kan jeg ikke finne på noe å klage over. Så hvis noen spør meg hvorfor er du venninnen hennes da? Vel jeg aksepterer hennes feil og hun aksepterer mine og i såfall kunne jeg spurt om det samme hver gang noen klager over noe som helst med mannen sin, hvorfor er du med ham da?
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 Jeg skjønner ingenting. Alle klager over mennene sine men alle har kjempelykkelige venninne forhold, ingenting å klage på venninnen, kanskje dere burde ha vurdert å giftedere med bestevenninnen i stedet, det virker jo til å funke bedre.... Jeg har det litt motsatt jeg er glad i venninnen min men kan finne feil i henne, mens mannen min kan jeg ikke finne på noe å klage over. Så hvis noen spør meg hvorfor er du venninnen hennes da? Vel jeg aksepterer hennes feil og hun aksepterer mine og i såfall kunne jeg spurt om det samme hver gang noen klager over noe som helst med mannen sin, hvorfor er du med ham da? Gutter & Jenter... menn er fra mars, kvinner fra venus.. Ring a bell? Forskjeller gjør det spennende,,,
Gjest Daniella_ i.i. Skrevet 29. april 2005 #16 Skrevet 29. april 2005 Jeg skjønner ingenting. Alle klager over mennene sine men alle har kjempelykkelige venninne forhold, ingenting å klage på venninnen, kanskje dere burde ha vurdert å giftedere med bestevenninnen i stedet, det virker jo til å funke bedre.... Jeg har det litt motsatt jeg er glad i venninnen min men kan finne feil i henne, mens mannen min kan jeg ikke finne på noe å klage over. Så hvis noen spør meg hvorfor er du venninnen hennes da? Vel jeg aksepterer hennes feil og hun aksepterer mine og i såfall kunne jeg spurt om det samme hver gang noen klager over noe som helst med mannen sin, hvorfor er du med ham da? Klarer du ikke se forskjellen? Mannen vår er jo MANNEN vår. En vi skal gifte oss med, en vi skal få barn med, livspartneren vår. Ting er mer seriøst på en helt annen måte da. Der ligger det kjærlighet langt over det vennskapelig plan samtidig som det er vennskap til stedet.
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #17 Skrevet 29. april 2005 Klarer du ikke se forskjellen? Mannen vår er jo MANNEN vår. En vi skal gifte oss med, en vi skal få barn med, livspartneren vår. Ting er mer seriøst på en helt annen måte da. Der ligger det kjærlighet langt over det vennskapelig plan samtidig som det er vennskap til stedet. Ja enig, burde man da ikke være mer fornøyd med mannen?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #18 Skrevet 29. april 2005 Bestevenninnen min har en flott pæreformet, slank kropp, men klager støtt over at hun er så utrolig feit (, noe som gjerne fører til at andre blir støtt pga at hun er tynn!). Hun drikker for mye, og lar seg lett påvirke av andre.
Gjest Purple Skrevet 29. april 2005 #19 Skrevet 29. april 2005 Også sier hun ofte "hæ", og det sier hun enda hun hører hva jeg sier Ei sånn venninne har jeg og. Utrolig irriterende, for jeg tror jo alltid hun mener at hun ikke hørte hva jeg sa, så jeg sier nesten alt to ganger... Og noen ganger hører hun ikke etter i det hele tatt, så jeg snakker liksom bare ut i lufta uten å få noe svar.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #20 Skrevet 29. april 2005 Bestemvenninna mi er fantastisk. Eneste jeg kan klage på er at hun bor alt for langt unna :-( signerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå