AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 rundt menn... Spesielt heterofile. Har aldri klart å være venner med de. Er en ung kvinne selv og jeg vet ikke når jeg begynte å føle det sånn men det var fra jeg var ganske ung. På skolen var det ikke jentene som mobbet meg, men guttene for det meste kom med stygge kommentarer. Det har vel sittet igjen. Føler at de dømmer utseendet mitt mer enn kvinner gjør... Man ser jo ofte hvordan folk rater utseendet med ''Hun er en 10r!'' osv. Vet ikke hva jeg prøver å si, men dette har noe som har plaget meg hele livet og jeg vet ikke om det er veldig unormalt for det har aldri gått bort egentlig... Bør jeg oppsøke hjelp? Får jo høre at noen mener at kvinner er mye verre på å dømme osv, men det har ikke vært min erfaring som kvinne selv. Klart har jeg møtt dømmende kvinner også, men i mye mindre grad... Slet mye med akne før og derfor ble jeg mobbet for det. Mener selvsagt ikke å dra alle under en kam, men jeg bare nevner erfaringene mine har gjort meg veldig usikker i livet. Anonymkode: 5b4d5...cf6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Har så og si ingen heterofile venner som er menn. Og jeg er i midten av tjueårene nå. Aldri hatt kjæreste heller. Vet ikke hva som er galt med meg liksom. Anonymkode: 5b4d5...cf6
Anusnym Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Jeg er mann og kan garantere deg at alt pratet om at bare de fineste damene er verdt noe etc er nesten bare skryt og "gutteprat". Unge gutter og menn tøffer seg veldig mye. Husk det er enorm forskjell på en ungdomsskolegutt og en mann som har blitt voksen. De fleste menn når et punkt der image ikke betyr noe lenger, og de blir hyggelige utad. De fleste har vært hyggelige innerst inne hele tida for øvrig. Hvor gammel er du da? Vil tro du er temmelig ung, du kan se fremover og glede deg til at jevnaldrende menn blir mer og mer hyggelige 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 13 timer siden, Anusnym skrev: Jeg er mann og kan garantere deg at alt pratet om at bare de fineste damene er verdt noe etc er nesten bare skryt og "gutteprat". Unge gutter og menn tøffer seg veldig mye. Husk det er enorm forskjell på en ungdomsskolegutt og en mann som har blitt voksen. De fleste menn når et punkt der image ikke betyr noe lenger, og de blir hyggelige utad. De fleste har vært hyggelige innerst inne hele tida for øvrig. Hvor gammel er du da? Vil tro du er temmelig ung, du kan se fremover og glede deg til at jevnaldrende menn blir mer og mer hyggelige 🙂 Ser ikke poenget med skryt uansett... jeg liker generelt ikke folk som tøffer seg dessverre. Kanskje derfor det blir litt kræsj. Er i midten av tjueårene så er ikke så ung. Anonymkode: 5b4d5...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå