DavinaWin Skrevet 8. juni 2019 #21 Skrevet 8. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har ikke økonomi til å reise. Jeg får flyturen dekket. Jeg skal fly pga begravelse. Jeg har ikke penger nok til en koffert Jeg kjenner dessverre ingen jeg kan låne koffert av. Min familie bor 3-4 timer unna med bil og resten bor der hvor flyturen går. Jeg skal kun ha med meg noen få klesskift og en toalettveske Anonymkode: dcc15...396 Da ville jeg gått for en bag du kan ha i kabinen. Mye mindre sjans for skade enn om du sjekker inn bagen. Bare pass på strl på toalettsakene😊
reiseglad Skrevet 8. juni 2019 #22 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har ikke økonomi til å reise. Jeg får flyturen dekket. Jeg skal fly pga begravelse. Jeg har ikke penger nok til en koffert Jeg kjenner dessverre ingen jeg kan låne koffert av. Min familie bor 3-4 timer unna med bil og resten bor der hvor flyturen går. Jeg skal kun ha med meg noen få klesskift og en toalettveske Anonymkode: dcc15...396 Ta med bag eller ryggsekk du, det går helt fint. Ettersom du skal i begravelse ville jeg pakket i bag som ikke er for stor, da krøller klærne ikke så lett, de kan bli litt mer "lurvete" i en sekk. Ikke stress med at du ikke har koffert, det har du ikke bruk for (og jeg har reist masse, både med bag, koffert og ryggsekk)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå