AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Del Skrevet 6. juni 2019 Er det noen her som har hatt høyt trykk på øyet og/eller grønn stær? Vil gjerne høre hvordan det var, hvilke symptomer du hadde og hvordan øyet føltes. Jeg verker veldig på det ene øyet. Det er ikke rødt eller hovent eller noe, men det er definitivt noe som ikke er som det skal. Jeg har en øyetilstand hvor grønn stær ofte forekommer, og er usikker på om det kan være det (skal til øyelege i sommer). På forhånd, takk! Anonymkode: 85aef...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Del Skrevet 6. juni 2019 Grønn stær gir som regel ikke symptomer før trykket er veldig høyt. Moren min har det, og det ble fanget opp tilfeldig hos optikker. Hun hadde ingen symptomer, og har det fremdeles ikke, men får dråper som hun må ta hver dag. Jeg skal også begynne å måle meg snart siden vi har det i familien. Det kan jo være at symptomene du merker kommer av øyetilstanden din? Anonymkode: bbc94...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juni 2019 #3 Del Skrevet 6. juni 2019 Har hatt høyt trykk en periode. Merket ingenting, det ble oppdaget ved en tilfeldighet. Ble fulgt opp av øyelege et års tid men da hadde det stabilisert seg på et normalt nivå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Del Skrevet 7. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Grønn stær gir som regel ikke symptomer før trykket er veldig høyt. Moren min har det, og det ble fanget opp tilfeldig hos optikker. Hun hadde ingen symptomer, og har det fremdeles ikke, men får dråper som hun må ta hver dag. Jeg skal også begynne å måle meg snart siden vi har det i familien. Det kan jo være at symptomene du merker kommer av øyetilstanden din? Anonymkode: bbc94...fa8 Takk for at du delte! Nei, jeg er 110% sikker på at det ikke kommer av øyetilstanden min. Den gir mange "bivirkninger", men de er ganske stabile og innebærer ikke denne typen smerte. Men jeg vet at grønn stær er vanlig for de med denne tilstanden. 18 timer siden, Cata skrev: Har hatt høyt trykk en periode. Merket ingenting, det ble oppdaget ved en tilfeldighet. Ble fulgt opp av øyelege et års tid men da hadde det stabilisert seg på et normalt nivå igjen. Takk for svar! Jeg får inntrykk av at grønn stær og høyt trykk ikke gir de samme symptomene som det jeg kjenner på, så da tar jeg sikkert feil. Jeg var så dum at jeg sa at jeg føler det er bedre på morgenen etter søvn. Det tolket legen til at dette overhodet ikke er alvorlig. Men det går opp og ned hele døgnet. Er ganske redd for øyet fordi det andre øyet fungerer ikke. Mister jeg synet på øyet så blir jeg med andre totalt hjelpesløs. Anonymkode: 85aef...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg verker i øyet. Ble undersøkt og det viste seg at verken jeg kjente i øyet var et symptom på tørre øyne. Verkingen gikk over ved bruk av øyedråper, men kommer tilbake om jeg ikke fukter øynene. Anonymkode: 1c90d...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå