Gå til innhold

Bryllup i snøen

Zazza

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi planlegger å gifte oss nyttårsaften 2002, og har lyst på utendørs seremoni av no' slag (ikke kirkelig), men selvfølgelig med fest innendørs. Vi tenkte litt på Frognerseteren, har noen erfaringer derfra? Jeg er litt bekymret for at det ikke skal være snø... Og litt bekymret for at både vi og gjeste skal fryse, men vi behøver jo ikke være ute så lenge. Kjole uten ermer er kanskje litt optimistisk..? Takker for innspill!

- Zazza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjole uten ermer kan vel gå bra det, du har vel kanskje en pels på lur.

Selv har jeg overtatt mutters gamle minkjakke som nå bruker hele tiden.

Den skal jeg bruke utenpå kjolen hvis det er kaldt og surt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, joa - arvet farmors gamle minkkåpe i vinter, men den er litt stor og bomsete (og ikke minst brun). Har lyst på sort brudekjole, men hvit kåpe ellerno'.

- Zazza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel et eller annet kostymelager eller filmselskap til leie kanskje.

Du har jo god tid til å finne ut av sånne ting icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 010203. Har funnet en kåpe (lang) hvit med fuske-kaninpels rundt hele kanten. Kjempesøt. Den er til utleie i Brudesalongen i Oslo. Leie: 2000,-, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kåpen fra Brudekjolen hadde jeg også! Den er kjempefin.

Jeg fant den i begynnelsen av 2001, og leide den nå i februar 02. På den tiden hadde den rukket å bli ganske slitt....

Så hvis det gjelder bryllup i 2003 ville jeg vært litt forsiktig med den på Brudekjolen..

Vet at Poncho solgte de i sin tid. Da kostet de 5000,- Det er Modeca som produsere kåpen. Kanskje du kan finne den andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kåpen hørtes absolutt fin ut, og jeg har jo god tid til å lete etter noe lignende. Jeg skal kikke litt på kostymeutleiesteder også - både etter kjole og kåpe! Det er vel ikke mange brudesalonger som har sorte kjoler, og jeg tviler på om de har lyst til å farge en for meg icon_smile.gif

- Zazza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...