AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Jeg har sosial angst og stresser for tiden med at jeg forsøker å møte nye mennesker, men jeg er ekstremt redd for den kleine stillheten som kan oppstå, spesielt siden jeg har en tendens til å få akutt tomt hode hvis jeg blir for stressa. Derfor ville det vært greit å kunne ha "øvd inn" noen gode samtalestartere på forhånd. Hva er deres "go to" spørsmål eller samtaleemner i møte med en ny person? Anonymkode: 580cc...cb2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Kommer ann på hvor du treffer menneskene. Hvis det er på en fest så snakker dere om den personen dere kjenner felles, også utvikler samtalen seg om hvordan dere ble kjent med den personen... Er du ny på en jobb, så spør du hvor lenge de har jobbet der og hvor du har jobbet. Da må du åpne deg litt og fortelle hva du liker med en sånn jobb osv.. Stille spørsmål. Hvis du skal møte en gammel venn så spør du hvordan det går og hva hun gjør nå og hva du gjør. Snakke om før i tiden. Anonymkode: d1930...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Glemte en til: Hvis du skal møte en helt ny person igjennom nettet så skal begge bli kjent og spørre om hverandre. Jobb,interesser, dyr, andre venner, mat,film ... Det som interesserer dere begge finner du ut av etterhvert... Viktig at du er deg selv og ikke tenker på alt. Vær avslappet og ikke vær redd for å si noe feil. Bare vær deg selv. Folk tenker bare på hvordan de er selv, husk det.. Anonymkode: d1930...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Husk kroppsspråket! Når man møter en ny person man vil bli kjent med må man se på dem og smile litt. Er ikke så viktig hva man sier, bare man viser interesse for å bli kjent. Greit å være nervøs og, mange som er sjenert vettu. Anonymkode: 25ef4...9d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå