AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Skal i stort selskap med familie til samboer om ikke så lenge. Gruer meg litt fordi de selskapene varer veldig lenge enn normalt. Varierer mellom 6 -8 timer.. Og man skiller seg ut om man går tidligere... Men samboer har ingen problemer med dette og tenker at det er greit. Har dere introverte ett tips for å lade best mulig til denne dagen, og ett tips som gjør at man ikke tappes for energi så fort når man er i selskapet? Jeg kan få skikkelig "introvert hangover" av slike langvarige selskap. Helt utslitt etterpå og dagen etter.... Elsker begynnelsen av selskapet, men etter 4 timer er jeg tom for energi. Anonymkode: 4ec9c...849
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Kan du gå tidlig? Og det er sikkert noen der som har det på samme måte og blir glad for en prat. Heng deg på den/de. Og ellers fake it untill you make it..som de fleste av oss gjør Anonymkode: df511...528 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Du kal jo forklare problemet til den som har selskapet. Hvis det er familie så bør de jo støtte deg i dette😊 Anonymkode: ff120...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Ville gått meg en tur rundt husene alene i løpet av selskapet, bare for å puste litt. Gå på do 1-2 ganger for å sitte i 5min med lyset av der inne om det går an. Passe på å drikke nok vann, det holder oss klarere i hodet og kroppen. For angst har jeg massert den store muskelen ved tommelen, og inni hånda generelt. Og be skallen slappe av innimellom, slappe av alle muskler i ansiktet, senke skuldrene, fokusere litt på pusten, se på barna, se på dekorasjoner, på naturen utenfor vinduene osv. Det er lov å ta pauser over så mange timer - for alle. For noen er pausen å bli sittende i en en til en samtale f.eks. Noen leker med barna så slipper de voksne litt, noen røyker, noen "ble borte en stund", noen hjelper frivillig i oppvasken. Kanskje du finner en metode for deg? Og det er lov å dra hjem om du kan. Anonymkode: 5a6ca...cce 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Forklar situasjonen din og gå når du har fått nok. Viktigste er deg og helsa, og presse seg gir ingen gevinst, og de andre klarer seg nok utmerket🙂 Anonymkode: f2aab...287 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå