AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Jeg aner ikke hva jeg har gjort galt, ble veldig lei meg og såret. Forstår ingentig. Det hendte vi sendte noen snapper, ikke noe spesielt egentlig. Utrolig sårende. Er jeg barnslig som tar meg nær av det? Vi er voksne. Hva er feil med meg? Hva har jeg gjort? 😞 Anonymkode: d8b25...ff8
Gjest Krampus Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Kanskje du bare er kjedelig? Jeg sletter folk som legger ut kjedelige ting. Vil at det jeg får opp i feeden min skal være ting som gir meg noe. Tenker ikke over hvem det er.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Jeg blei sletta og blokkert fra andre sosiale medier av ei søster. Blei også kasta ut av familiegruppe. Eneste feilen jeg gjorde var å prøve og inkludere andre familie medlemmer, noe søsteren var imot. Det er kun hennes egne som er bra nok for henne. Når vi begge er tilstede på samme sted, så merker de andre isfronten, å jeg har sagt at jeg skal vurdere å høre hennes forklaring, men da må hun ta initiativet. Inntil da er hun som død å regne i mine øyne. Denne søsteren er veldig spesiell når det gjelder oppførsel. Hun har aldri innrømmet feil, og har heller aldri bedt noen om unnskyld. Hun har alltid vært en sint person, og jeg fikk høre for noen år siden at medelevene hennes var redd for henne på barneskolen fordi at hu var så sinna. De andre i familien klukker rundt henne som hodeløse høns, å ingen tør å gå imot henne. Kan hende ditt familiemedlem også er en særing ts? Anonymkode: dd918...c23 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Hun har jo andre slektninger på insta og snap. Som aldri legger ut noe. Huff. Hva skal jeg gjøre når jeg ser henne neste gang? Unngå henne? Vet ikke hva jeg har gjort altså. TS Anonymkode: d8b25...ff8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blei sletta og blokkert fra andre sosiale medier av ei søster. Blei også kasta ut av familiegruppe. Eneste feilen jeg gjorde var å prøve og inkludere andre familie medlemmer, noe søsteren var imot. Det er kun hennes egne som er bra nok for henne. Når vi begge er tilstede på samme sted, så merker de andre isfronten, å jeg har sagt at jeg skal vurdere å høre hennes forklaring, men da må hun ta initiativet. Inntil da er hun som død å regne i mine øyne. Denne søsteren er veldig spesiell når det gjelder oppførsel. Hun har aldri innrømmet feil, og har heller aldri bedt noen om unnskyld. Hun har alltid vært en sint person, og jeg fikk høre for noen år siden at medelevene hennes var redd for henne på barneskolen fordi at hu var så sinna. De andre i familien klukker rundt henne som hodeløse høns, å ingen tør å gå imot henne. Kan hende ditt familiemedlem også er en særing ts? Anonymkode: dd918...c23 Høres ut som barneverns mat det der. Usunt for barn å vokse opp under sånne forhold. Anonymkode: a4cab...934
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo andre slektninger på insta og snap. Som aldri legger ut noe. Huff. Hva skal jeg gjøre når jeg ser henne neste gang? Unngå henne? Vet ikke hva jeg har gjort altså. TS Anonymkode: d8b25...ff8 Spørre hvorfor du har blitt slettet? Anonymkode: 9d5f5...fca 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som barneverns mat det der. Usunt for barn å vokse opp under sånne forhold. Anonymkode: a4cab...934 ? Utdyp gjerne. Anonymkode: dd918...c23 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 Kanskje det er en bug eller glipp. Oppdaget at ei hadde blitt borte som min følger, men hun følger fortsatt meg. Og jeg har ikke fjernet henne med vilje. Anonymkode: b9dad...55a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som barneverns mat det der. Usunt for barn å vokse opp under sånne forhold. Anonymkode: a4cab...934 Det står jo ikke noe om at denne søsteren har barn! Hennes egne kan like gjerne bety foreldre og søsken, trenger ikke nødvendigvis å være barn i bildet! Anonymkode: 80e2d...a91 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blei sletta og blokkert fra andre sosiale medier av ei søster. Blei også kasta ut av familiegruppe. Eneste feilen jeg gjorde var å prøve og inkludere andre familie medlemmer, noe søsteren var imot. Det er kun hennes egne som er bra nok for henne. Når vi begge er tilstede på samme sted, så merker de andre isfronten, å jeg har sagt at jeg skal vurdere å høre hennes forklaring, men da må hun ta initiativet. Inntil da er hun som død å regne i mine øyne. Denne søsteren er veldig spesiell når det gjelder oppførsel. Hun har aldri innrømmet feil, og har heller aldri bedt noen om unnskyld. Hun har alltid vært en sint person, og jeg fikk høre for noen år siden at medelevene hennes var redd for henne på barneskolen fordi at hu var så sinna. De andre i familien klukker rundt henne som hodeløse høns, å ingen tør å gå imot henne. Kan hende ditt familiemedlem også er en særing ts? Anonymkode: dd918...c23 Jeg må helt ærlig, jeg hadde gjort det samme som henne, når du vet hun ikke ønsker å inkludere disse familiemedlemmer, og fortsetter å gjøre det. Og du har hørt at at hun var sinn på BARNESKOLEN? Naj.... men ser jo det andre du skriver, og jeg ser den, men kanskje hun ikke har gjort noe galt og har ingenting å si unskyld for? Når svarer jeg selvsagt uitfra det du skriver. Anonymkode: e331c...1c0 5
Gjest Krampus Skrevet 6. juni 2019 #11 Skrevet 6. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo andre slektninger på insta og snap. Som aldri legger ut noe. Huff. Hva skal jeg gjøre når jeg ser henne neste gang? Unngå henne? Vet ikke hva jeg har gjort altså. TS Anonymkode: d8b25...ff8 Du overdriver noe vanvittig. Hun slettet deg, that's it. Hvorfor skal du oppføre deg anderledes enn du har gjort?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, batcat skrev: Du overdriver noe vanvittig. Hun slettet deg, that's it. Hvorfor skal du oppføre deg anderledes enn du har gjort? Så hvis moren din hadde slettet deg, så hadde du ikke blitt lei deg og såret? Anonymkode: e331c...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo ikke noe om at denne søsteren har barn! Hennes egne kan like gjerne bety foreldre og søsken, trenger ikke nødvendigvis å være barn i bildet! Anonymkode: 80e2d...a91 Søster har voksne barn, og flere av de igjen har barn. Vi i familien har jo sett nå at hadde barna hennes vært små nå, så hadde vi måtte varslet bv. For 25 - 30 år siden viste man ikke at man kunne gjøre det annet enn hvis det var rus eller incest i bildet. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når svarer jeg selvsagt uitfra det du skriver. Anonymkode: e331c...1c0 Skjønner at du svarer på det du leser, men du har nok også gjort dine tolkinger her. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må helt ærlig, jeg hadde gjort det samme som henne, når du vet hun ikke ønsker å inkludere disse familiemedlemmer, og fortsetter å gjøre det. Og du har hørt at at hun var sinn på BARNESKOLEN? Anonymkode: e331c...1c0 Det er snakk om en familiegruppe som hun har laget for vår mor sånn at vår mor kan informere og invitere i fellesskap istedenfor å sende ut masse mld. Vår mor er 75 år, og selv om hun er på nett, sliter hun med enkelte ting. Denne gruppen jeg ble slettet og blokkert fra er altså laget for mor og ikke søster. Mor tør ikke å ta opp dette med søster. Søster la til sine barns kjærester i denne gruppen, og jeg mente at da burde også mine stebarn legges til (stebarna har vært i fam i ca 20 år) Søster tålte tydeligvis ikke at jeg kom med min menig, så hu sletta og blokkerte meg både fra den gruppen og som venn. Når jeg skreiv at jeg hadde hørt det fra barneskolen, var det for å understreke at hun alltid har vært en sint person, noe flere enn jeg og andre søsken alltid har synes. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naj.... men ser jo det andre du skriver, og jeg ser den, men kanskje hun ikke har gjort noe galt og har ingenting å si unskyld for? Anonymkode: e331c...1c0 Jeg er bestemt på at før jeg snakker med henne igjen så må hun komme med en forklaring på hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Hun har alltid vært en sinnatagg og gjort mye rart mot familien og aldri forklart hvorfor eller beklaget. For husfreden så er det heller ingen som har gått imot henne før nå da jeg gjør det. Inntil hun kommer med en forklaring til meg så er hun luft for meg, og vi har ikke sagt et ord til hverandre på 3 år. 43 minutter siden, batcat skrev: Du overdriver noe vanvittig. Hun slettet deg, that's it. Hvorfor skal du oppføre deg anderledes enn du har gjort? Her er jeg ikke enig, men skjønner at ts lurer på om h*n har gjort noe galt, og at det hele føles kleint. Beklager til ts at jeg har tatt mye plass i tråden din, men jeg skjønner at du vil ha svar på hvorfor du er slettet, og at du ev vil ha muligheten til å rette opp hvis du har gjort noe som dette familiemedlemmet reagerte på. Anonymkode: dd918...c23
Gjest Krampus Skrevet 6. juni 2019 #14 Skrevet 6. juni 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvis moren din hadde slettet deg, så hadde du ikke blitt lei deg og såret? Anonymkode: e331c...1c0 Nei. Jeg har et godt forhold med moren min. Hvis hun sletter meg så er det bare fordi hun ikke syns det jeg poster er interessant. Forholdet vårt tåler at hun ikke syns det jeg tar bilder av er spennende. Endret 6. juni 2019 av Krampus
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #16 Skrevet 6. juni 2019 Kg er stedet for drama! Anonymkode: 97dce...b36
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #17 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvis moren din hadde slettet deg, så hadde du ikke blitt lei deg og såret? Anonymkode: e331c...1c0 Da hadde jeg spurt hallo hvorfor i alle dager har du sletta meg?? Normalt å tørre spørre nære slektninger om sånt spør du meg. Anonymkode: c842a...a69 3
Gjest hind Skrevet 6. juni 2019 #18 Skrevet 6. juni 2019 Ikke godt å vite hva som ligger bak her. Har du virkelig ingen som helst anelse?? Jeg har slettet mine halvsøstre på alle sosiale medier. De viser null interesse for meg og familien min i det virkelig liv, men på sosiale medier vil de veldig gjerne like, hjerte og leke supertanter selv om de ikke engang har sett de yngste barna. Det er jeg ikke interessert i, så jeg tok et valg og slettet dem.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #19 Skrevet 6. juni 2019 35 minutter siden, batcat skrev: Nei. Jeg har et godt forhold med moren min. Hvis hun sletter meg så er det bare fordi hun ikke syns det jeg poster er interessant. Forholdet vårt tåler at hun ikke syns det jeg tar bilder av er spennende. Empati er en fin bil du.. T... Anonymkode: e331c...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #20 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, hind skrev: Ikke godt å vite hva som ligger bak her. Har du virkelig ingen som helst anelse?? Jeg har slettet mine halvsøstre på alle sosiale medier. De viser null interesse for meg og familien min i det virkelig liv, men på sosiale medier vil de veldig gjerne like, hjerte og leke supertanter selv om de ikke engang har sett de yngste barna. Det er jeg ikke interessert i, så jeg tok et valg og slettet dem. ser den Anonymkode: e331c...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå