Gjest filledåkka Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Jeg har en drøm å starte et lite foretak på å lage innbydelser, takkekort, bordkort etc, men er usikker på om det er marked for det. Dere som er/har vært bruder: har dere vurdert dette og hva er dere villig til å bruke per innbydelse, takkekort (uten bilde), sanghefte, bordkort etc? Er det noen som har bestilt slikt av andre, og isåfall hvem og til hvilken pris? Tusen hjertelig takk for svar og hjelp :-)
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Jeg vil designe alt selv. men du kan kjøpe feks her: www.kortshop.no
tommeline Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Jeg syns det var koselig å lage innbydelsene selv. Tenkte ikke på å sette det bort til andre.
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Vi laget alt selv, for da ble det enda mer personlig. Samtidig tror jeg du skal komme opp med noe veldig spesielt for å få solgt de, for det er ganske mange som driver med det. Er også en grense for hva en ønsker å betale for slikt.
aprilbrud Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Vi kjøpte, og hvis jeg ikke husker helt feil betalte vi ca 1800 for ca 55 invitasjoner inkl. lekre konvolutter. Blir vel ca 32-33 kr per stk inkl. konsolutt. Da tok hun utgangspunkt i en av invitasjonene hun hadde laget før, men endret farger, bilder og tekst i henhold til våre ønsker. Invitasjonene skilte seg mye fra tradisjonelle invitasjoner, og vi synes asolutt det var bra value for money. Ville ikke trodd det var lett å tjenes mye penger på å drive med slikt.
Isola Skrevet 30. april 2005 #6 Skrevet 30. april 2005 Har akkura bestilt hos Decorium - www.decorium.no De er veldig rimelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå