AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Greit, man bor sammen og man er sammen når man er hjemme og slapper av,sover og spiser ... Men det er ikke "å være sammen"... Er det liksom nåkk? Hvor ofte er dere sammen med samboer utenom når dere er hjemme? Finne på andre ting, eller være hjemme lenger for å se film osv... Anonymkode: 586cb...a81
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Etter min mening er det for mye press på at samboere / gifte skal være sammen til enhver tid. Bedre å ha en følelse av at det blir for lite enn at det blir for mye. Målet er jo at man skal være sammen for livet, før eller siden blir man "metta" av å være med partneren Anonymkode: 7bada...658 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit, man bor sammen og man er sammen når man er hjemme og slapper av,sover og spiser ... Men det er ikke "å være sammen"... Er det liksom nåkk? Hvor ofte er dere sammen med samboer utenom når dere er hjemme? Finne på andre ting, eller være hjemme lenger for å se film osv... Anonymkode: 586cb...a81 Hmm hverdagen er jo litt slik. Men vi bruker jo ferier sammen og fridager sammen. Er med vennepar. Går på kino. Drar på besøk til familie. Dessuten kan vi finne på å dele en flaske vin og lage god middag. Spiser middag i hverdagen sammen. Eller ta en dusj. Så pusser vi opp. Driver med ting ute som hagearbeid og lignende. Anonymkode: 828f1...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Vi gjør stort sett det vi føler for, men vi prøver å alltid spise middag sammen og vi legger oss som regel samtidig. Det hender en gang i blant at han blir med ut på tur, prøver å finne på noe sammen en gang i blant i ferier. Ellers er jeg veldig glad i hverdagslivet jeg da. Skjønner ikke hvorfor man må gjøre noe sammen hele tiden Anonymkode: 0c3be...7d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå