Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

jeg har begynnt å henge med en fyr som ikke bor her jeg bor. Han vil veldig gjerne komme på besøk til meg. jeg har veldig lyst han skal komme men jeg har ett problem. Vi kan liksom ikke bare meg å han hver dag når han kommer, å han sier han gleder seg til å møte venninene mine. Problemet er at de siste årene så har jeg hatt de skikkelig tøft å alle vennene mine forsvart sakte men sikkert. Jeg har en sykt god vennine som jeg er med nesten hver dag, ellers enn det har jeg venner på skolen som jeg ikke henger med til vanlig å en del guttevenner. Har bekjente men liksom bare folk jeg er på vors, fest, byen å slikt med. Så er redd for at han skal like meg mindre eller kanskje ikke forstå min situasjon. Han er velldig sosial av seg med mange venner. Bare lurer på om noen er i samme situasjon eller eventuelt har vært før? 

Anonymkode: 95b8c...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell at noen har flyttet og at du er litt kresen når det kommer til venner. Du liksom vil at det skal være ekte venner. Ikke bare en haug du møter i ny og ne. Jeg forstår ikke hvordan han uansett skal reagere negativt. Kanskje det gjør deg enda mer interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det INGEN her på kg som kan å/og reglene?! Seriøst!! Når dere skriver å fremfor et verb det ikke skal være å fremfor, går det nor lunde greit, dere vet bare ikke bedre. Men når dere skal skrive «

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bekjente men liksom bare folk jeg er på vors, fest, byen å slikt med.

Jeg er så lei det!!

Og nei, du uroer deg uten grunn. Han valgte deg og det er fordi han liker deg bedre enn alle andre han har møtt på.

Anonymkode: 08474...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...