Armitage Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 (endret) 13 august 2018, myrdet Chris Watts sin høygravide kone og to små døtre. Grunnen var at han ville starte på nytt med elskerinnen. Nå har politiet og FBI gått ut med bodycam videoer og video av selve avhørene av Chris Watts og vi får se detaljert hvordan de jobbet for å ta denne iskalde morderen på fersken og hvorfor han fort ble mistenkt. Med analyser av kroppsspråk. Ekstremt opprørende og tragisk. Men også svært interessant om hvordan man kan se om noen lyver. Endret 6. juni 2019 av Armitage 2
maximiliane Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 På 6.6.2019 den 17.37, Armitage skrev: 13 august 2018, myrdet Chris Watts sin høygravide kone og to små døtre. Grunnen var at han ville starte på nytt med elskerinnen. Nå har politiet og FBI gått ut med bodycam videoer og video av selve avhørene av Chris Watts og vi får se detaljert hvordan de jobbet for å ta denne iskalde morderen på fersken og hvorfor han fort ble mistenkt. Med analyser av kroppsspråk. Ekstremt opprørende og tragisk. Men også svært interessant om hvordan man kan se om noen lyver. helt oppslukt jeg! -_-
bonsaijenta Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Det opptaket da han fortalte hvordan han drepte døtrene og da datteren spurte om hun også blir drept, satte meg helt ut. Det er så ufattelig hvordan noen kan skade sitt eget kjøtt og blod. Det fins ingen straff som kan veie opp mot hva han gjorde. 5
maximiliane Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, bonsaijenta skrev: Det opptaket da han fortalte hvordan han drepte døtrene og da datteren spurte om hun også blir drept, satte meg helt ut. Det er så ufattelig hvordan noen kan skade sitt eget kjøtt og blod. Det fins ingen straff som kan veie opp mot hva han gjorde. er helt oppslukt jeg... leser hele retsdokumentet nå... nesten 2000 sider ... det er så ufattelig! det må ha snappet for han!
bonsaijenta Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, maximiliane skrev: er helt oppslukt jeg... leser hele retsdokumentet nå... nesten 2000 sider ... det er så ufattelig! det må ha snappet for han! Jeg orket ikke å lese, men jeg forstod det slik at han ville starte på nytt med en ny dame? Derfor så måtte familien hans bort. Det holdt liksom ikke å søke skilsmisse.
maximiliane Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 (endret) 9 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg orket ikke å lese, men jeg forstod det slik at han ville starte på nytt med en ny dame? Derfor så måtte familien hans bort. Det holdt liksom ikke å søke skilsmisse. Det stemmer... denne saken fascinerer sånn pga.akkurat dette- hvorfor liksom,. Han hadde en nydelig kone, nydelige barn, god jobb flott hus og økonomi! Men har forstått det slik at han følte seg veldig liten og diltet etter kona da hun var sjefen i det forholdet. Han fikk nok. Og snappet - det jeg reagerer på er at det finnes ikke et snev av anger i noe av avhørene,? .., 🤷🏽♀️ Og ja han hadde en ny flamme og mange tror hun også var med på dette, men hun er ikke dømt (enda)! Endret 3. september 2019 av maximiliane 1
Honey Dew Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 På 6.6.2019 den 17.37, Armitage skrev: 13 august 2018, myrdet Chris Watts sin høygravide kone og to små døtre. Grunnen var at han ville starte på nytt med elskerinnen. Nå har politiet og FBI gått ut med bodycam videoer og video av selve avhørene av Chris Watts og vi får se detaljert hvordan de jobbet for å ta denne iskalde morderen på fersken og hvorfor han fort ble mistenkt. Med analyser av kroppsspråk. Ekstremt opprørende og tragisk. Men også svært interessant om hvordan man kan se om noen lyver. Skuldrene hans blir høyere etterhvert som den øverste filmen går fremover.
Honey Dew Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 21 timer siden, maximiliane skrev: er helt oppslukt jeg... leser hele retsdokumentet nå... nesten 2000 sider ... det er så ufattelig! det må ha snappet for han! Har du en link til dette dokumentet?
maximiliane Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 4 timer siden, Honey Dew skrev: Har du en link til dette dokumentet? jepp. kan sende deg på PM. føler meg som en etterforsker her jeg leser 😄 sykt intr.
Honey Dew Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 9 minutter siden, maximiliane skrev: jepp. kan sende deg på PM. føler meg som en etterforsker her jeg leser 😄 sykt intr. Herlig. Tusen takk for link. Jeg kom i skade for å rapportere meldingen din. Jeg så jo ikke at det var noe som var etterspurt. Hadde jeg tenkt meg noen runder, hadde jeg jo forstått at linken var noe jeg spurte etter. Jeg beklager veldig. Jeg har hatt endel merkelige pm tidligere og handlet derfor litt for raskt. Unnskyld (jeg har sendt melding til mod om å overse rapporten) 3
maximiliane Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 14 minutter siden, Honey Dew skrev: Herlig. Tusen takk for link. Jeg kom i skade for å rapportere meldingen din. Jeg så jo ikke at det var noe som var etterspurt. Hadde jeg tenkt meg noen runder, hadde jeg jo forstått at linken var noe jeg spurte etter. Jeg beklager veldig. Jeg har hatt endel merkelige pm tidligere og handlet derfor litt for raskt. Unnskyld (jeg har sendt melding til mod om å overse rapporten) Blir pælma ut jeg nå da -_-
Honey Dew Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 7 minutter siden, maximiliane skrev: Blir pælma ut jeg nå da -_- Neida. Dette ordner seg. Som sagt så tok jeg kontakt med mod for å ordne opp
maximiliane Skrevet 3. september 2019 #13 Skrevet 3. september 2019 15 minutter siden, Honey Dew skrev: Neida. Dette ordner seg. Som sagt så tok jeg kontakt med mod for å ordne opp Håper det
jabx Skrevet 3. september 2019 #14 Skrevet 3. september 2019 På 6.6.2019 den 17.37, Armitage skrev: 13 august 2018, myrdet Chris Watts sin høygravide kone og to små døtre. Grunnen var at han ville starte på nytt med elskerinnen. Nå har politiet og FBI gått ut med bodycam videoer og video av selve avhørene av Chris Watts og vi får se detaljert hvordan de jobbet for å ta denne iskalde morderen på fersken og hvorfor han fort ble mistenkt. Med analyser av kroppsspråk. Ekstremt opprørende og tragisk. Men også svært interessant om hvordan man kan se om noen lyver. Eh, dette handler ikke om kroppsspråk. Det er jo ikke det som avslører ham. Videoen nevner en haug med andre ting, som at fyren oppfører seg helt annerledes enn han pleier å gjøre. Det er vel faktisk ganske umulig å se om noen lyver bare ved å observere kroppsspråket. Det blir litt tåpelig av den som har laget videoen å late som det handler om kroppspråket når det er en haug med andre ting. Fikk ikke sett avhørsvideoen, men er det den vanlige manipuleringen, løgnene og unødig press, som er kjent for å presse frem falske tilståelser (selv om det neppe var tilfelle her)? 2
bonsaijenta Skrevet 4. september 2019 #15 Skrevet 4. september 2019 På 3.9.2019 den 9.10, maximiliane skrev: Det stemmer... denne saken fascinerer sånn pga.akkurat dette- hvorfor liksom,. Han hadde en nydelig kone, nydelige barn, god jobb flott hus og økonomi! Men har forstått det slik at han følte seg veldig liten og diltet etter kona da hun var sjefen i det forholdet. Han fikk nok. Og snappet - det jeg reagerer på er at det finnes ikke et snev av anger i noe av avhørene,? .., 🤷🏽♀️ Og ja han hadde en ny flamme og mange tror hun også var med på dette, men hun er ikke dømt (enda)! Det jeg sliter med å forstå, er hvordan man kan drepe egne barn med bare hender. Han ble i tillegg konfrontert av datteren og hun eldste gjorde i tillegg motstand. Han lot henne se på mens han drepte lillesøsteren hennes. En ting er å klikke på kona, men barna. Ufattelig. Og ikke vise anger. 4
maximiliane Skrevet 4. september 2019 #16 Skrevet 4. september 2019 (endret) 13 timer siden, jabx skrev: Eh, dette handler ikke om kroppsspråk. Det er jo ikke det som avslører ham. Videoen nevner en haug med andre ting, som at fyren oppfører seg helt annerledes enn han pleier å gjøre. Det er vel faktisk ganske umulig å se om noen lyver bare ved å observere kroppsspråket. Det blir litt tåpelig av den som har laget videoen å late som det handler om kroppspråket når det er en haug med andre ting. Fikk ikke sett avhørsvideoen, men er det den vanlige manipuleringen, løgnene og unødig press, som er kjent for å presse frem falske tilståelser (selv om det neppe var tilfelle her)? Eh..jo dette handler om kroppsspråk! Altså man trenger ikke være etterforsker for å se det... Hvorfor er han ikke ute å leter? Han avslører seg på så mange måter.. Han sier "vi skulle separeres, vi skulle selge huset" Ta en titt på dette så ser du at han oppfører seg merkelig. Hu venninna vet det fra første sekund at CW er skyldig.Han hadde også lite øyekontakt. det gikk lang tid før han fortalte at kona var gravid (noe som skulle ha vært det første han sa) - ja se denne så ser du at ALT han sier og gjør tilsier at han er skyldig! Endret 4. september 2019 av maximiliane 1
maximiliane Skrevet 4. september 2019 #17 Skrevet 4. september 2019 Ta også en titt på dette.... en lykkelig familie på julaften. Tanker?
maximiliane Skrevet 4. september 2019 #18 Skrevet 4. september 2019 3 timer siden, bonsaijenta skrev: Det jeg sliter med å forstå, er hvordan man kan drepe egne barn med bare hender. Han ble i tillegg konfrontert av datteren og hun eldste gjorde i tillegg motstand. Han lot henne se på mens han drepte lillesøsteren hennes. En ting er å klikke på kona, men barna. Ufattelig. Og ikke vise anger. Ja han viser ikke noe anger : ( bare trist hele greia.....
blomstre Skrevet 4. september 2019 #19 Skrevet 4. september 2019 På 2.9.2019 den 19.09, maximiliane skrev: er helt oppslukt jeg... leser hele retsdokumentet nå... nesten 2000 sider ... det er så ufattelig! det må ha snappet for han! Kunne du gitt meg link til dokumentet? 🙏
maximiliane Skrevet 4. september 2019 #20 Skrevet 4. september 2019 7 minutter siden, blomstre skrev: Kunne du gitt meg link til dokumentet? 🙏 ja kan sende d på melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå