AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Når man diskuterer med noen og du sier en mening hva du syns om slike ting/folk Og personen du diskuterer med sier: " Jeg husker du sa noe annet sist gang, da vi snakket om ****....." Det er veldig irriterende.... Selv om jeg har sagt noe for lenge siden, så kan det hende jeg mente det iforhold til situasjonen. Skal jeg måtte forklare noe jeg mente for lenge siden? Kan ikke personen bare godta den meningen jeg mener akkurat nå i denne diskusjonen? Hva er vits å blande inn noe jeg har ment for lenge siden? Lyger jeg liksom nå da?? Veldig veldig irriterende.... Ka skal jeg reagere i en slik situasjon? Skjedd flere ganger med samboer... Ja men du sa jo ditt og datt eller gjore ditt og datt ... Hvorfor se bak i tid??? Irriterende... Anonymkode: feb3c...6bf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Hvis man kan begrunne hvorfor man har skiftet mening så er det greit for meg, men hvis det er kun for vinne diskusjonen.. Ikke greit. Min ex ville ikke si hva han mente fordi jeg ikke skulle ha noe å ta han på senere. Og det blir helt feil. Anonymkode: cb9c5...aaf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Greit at man også kan stå for og argumentere for meningene sine her inne. Forvirrende med mennesker som skifter mening med vinden. Anonymkode: 3a161...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå