Gå til innhold

Har du klint med eller knullet en kollega?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opptil flere ganger da jeg var ung og jobbet i yrker uten utdanningskrav. Heldigvis med folk som ikke gjorde noe nummer av det i ettertid - pun intended 😉

Nå når jeg er litt mer ansvarsfull og har en jobb jeg tar på alvor ville det vært utenkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Klint med ett par kolleger ja, det har alltid vært alkohol i bildet og ikke noe jeg har tenkt noe på i ettertid. Hadde også regelmessig sex med min forrige sjef som varte over en 2 års periode. Der var det mye spenning og etterhvert følelser involvert. 

Anonymkode: b88e3...f1d

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det deilig?

Var det seksuell spenning som hadde bygget seg opp over tid og som derfor trengte utløp, eller var det helt tilfeldig?

Hvor vanlig er det med kollegasex?

Anonymkode: 6bbd7...77b

Sex er vel som oftest deilig? Sex med kollega kan umulig defineres som tilfeldig? 

Spørsmålene dine bærer preg av lite erfaring, men her har du min merittliste. 

Har jobbet på 4 arbeidsplasser, knullet på 3 av de. Var samboer med når jeg knullet på to av arbeidsplassene. 

På den første jobben klarte jeg mesterstykket å knulle 2 damer. 

På den andre jobben knullet jeg 3 damer.

På den tredje arbeidsplassen knullet jeg 1. 

Kun en arbeidsplass jeg ikke har knullet. 

Vi knullet i kjelleren, på HC-toalettet, når vi samkjørte, på Kick-off, på seminarer, på lunsj-møte, på kontoret.. 

Anonymkode: 3212d...246

• Liker 2
Skrevet

Ja, èn. 

Det var en kollega i en annen avdeling enn meg, stort firma. Samme etasje. Vi møttes og hadde sex to ganger på fritiden. En gang hjemme hos han, og en gang hjemme hos meg. Ble ikke noe mer enn det. Han var ikke særlig god i senga, særlig ikke måten han brukte fingrene på. Jeg lå der og kjente hvordan han brukte fingrene på meg, og det var såvidt jeg ikke skrek til han:"Slutt med det der, for helvete!" Han var virkelig dårlig. 

Det var egentlig ikke så flaut etterpå på jobb. Møtte han ikke hver dag i gangene eller på møter, men når jeg gjorde det, bare latet jeg som ingenting og sa hei. Det gikk helt greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hadde en god tone med kollega. Kan ikke si tonen var seksuell til å begynne med. Mer flørt, men kanskje litt vennskapelig? Han sa en gang til meg «hvis ikke vi har funnet noen innen vi er XX år, så får vi gifte oss»  

Vi begynte å omgås mer på fritiden. Gikk på byen sammen, men også sammen med andre venner. Om en var på byen, ble det gjerne sendt meldinger «er du ute»? Osv. 

Med litt alkohol innabords ble det mer flørt og til slutt endte det med sex. Hadde vel sex 3-4 ganger. 

Helt ærlig tror jeg det var mer en slags romanse. Det var ikke bare sex. Jeg turte ikke prate om dette, men jeg tror han ville vært enig. Egentlig tror jeg vi hadde passet godt sammen, men jeg trakk meg litt unna da jeg begynte å date, men også pga vi var kollegaer. 

I dag har begge samboer. Jobber fremdeles sammen, har veldig god kjemi, men prater aldri om fortiden vår. 

Anonymkode: b0972...ba4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Jytte skrev:

Nei, har aldri gjort det. Er ikke riktig helt bortreist. Men, har knullet med en bruker her inne par ganger. 

Det er noe annet og mer privat. 

Lurer på hvor vanlig det er... Har aldri pult en bruker her... Det kunne man laget en tråd om... Er to brukere her som jeg har lyst på.. Men på den gamle jobben min hadde jeg sex med tilsammen 7 stk på 7 år... 

Anonymkode: c05e9...203

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger. Både med gifte/single og både ons/lengre elskerforhold. 

Slike ting er egentlig ganske normalt i mitt yrke dessverre.... 

Er det noe jeg vet så er det at jeg aldri skal bli sammen med en advokat eller megler. 

Anonymkode: aeda3...e1a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike ting er egentlig ganske normalt i mitt yrke dessverre.... 

Anonymkode: aeda3...e1a

Og da ble jeg veldig nysgjerrig på hvilket yrke du har hvor det er normalt å ha seg med kollegaer....

Skrevet

ikke enda...

men drømmer om å kline og ha sex med ei bestemt kollega...

Skrevet

Nei, og kunne aldri gjort det heller. Liker å holde ting profesjonelt med kollegaer, men har noen som er blitt gode venner utenfor arbeidstiden også :) 

Vet om flere som har gjort det på min arbeidsplass, og de har klart å holde det profesjonelt i ettertid, dog noen kleine stunder her og der.

Har også 2 stk som holdte på før de begynte å jobbe sammen, hun mistet interessen mens han enda er gira. Flørter åpenlyst med henne og hun opplever det som ubehagelig til tider. 

Skrevet

Ja.

Gjest Alterego666
Skrevet

Har som prinsipp å ikke skite i egen lønningspose. Overraskende nok har jeg klart å holde meg til det prinsippet.

Jeg har ofte små flørter på gang på jobben, men bare slik at det er ganske åpenbart et dette ikke skal utvikle seg til noe....

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Her var det en god tone, som utviklet seg til vennskap og videre til forhold. Er fortsatt sammen, men jobber ikke sammen lenger. Gikk overraskende greit å skille mellom jobb og fritid. Lite flørt og fjas på jobb, selv om vi aldri gjorde noen hemmelighet av forholdet vårt.

Anonymkode: 8f1e2...2cc

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å? Er det ikke vanlig at kvinner liker det?

Anonymkode: bc8a4...06c

Slett ikke alle liker det, men gjør det for mannens skyld. Men det jeg mente, og som i hvert fall gjelder for meg, kvinner flest får ikke orgasme av å utføre oralsex på mannen.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke gjort det, men har en jeg gjerne kunne tenkt meg å kline med... Han er så søt og morsom -  og veldig kjekk!  Hadde gjerne tatt for meg han :D 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke sex uten at det er noen jeg dater og vil inn i et forhold med, og jeg ville aldri datet noen fra jobben. Det er jo helt på trynet å gjøre det, for hva om det skjærer seg så må en bytte jobb. 

Nei, det er mer enn nok menn utenom der jeg jobber jeg kan treffe. 

Anonymkode: b59db...f5c

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, Måneskinn skrev:

Har ikke gjort det, men har en jeg gjerne kunne tenkt meg å kline med... Han er så søt og morsom -  og veldig kjekk!  Hadde gjerne tatt for meg han 😄

Kan du ikke flørte usynlig med han da? Tror nok han har satt pris på det. Noen ganger må vi ha ut antenna for å få inn signal vettu🙊

Skrevet
6 minutter siden, museslikker69 skrev:

Kan du ikke flørte usynlig med han da? Tror nok han har satt pris på det. Noen ganger må vi ha ut antenna for å få inn signal vettu🙊

jo, jeg flørter litt.. men han hadde kjæreste til inntil nylig - så ville ikke presse på da. Men vi har god kontakt og en veldig god tone. Men vet ikke om jeg tør å være for frempå allikevel.. ;)

Skrevet
2 minutter siden, Måneskinn skrev:

jo, jeg flørter litt.. men han hadde kjæreste til inntil nylig - så ville ikke presse på da. Men vi har god kontakt og en veldig god tone. Men vet ikke om jeg tør å være for frempå allikevel.. ;)

Åååh så bra du tar hensyn, du er nok et godt menneske, bare han har kunne sett deg. Litt flørting og erting skader ikke, bruk litt humor så blir det ikke så kleint:blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å? Er det ikke vanlig at kvinner liker det?

Anonymkode: bc8a4...06c

Kvinner flest er ikke så visuelle som menn, og har derfor mye mindre utbytte av å gi oralsex. Det gir meg absolutt ingenting.

Anonymkode: 6bc6b...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...