AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Var det deilig? Var det seksuell spenning som hadde bygget seg opp over tid og som derfor trengte utløp, eller var det helt tilfeldig? Hvor vanlig er det med kollegasex? Anonymkode: 6bbd7...77b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Det er noe av det dummeste du kan gjøre, spesielt om du gjør de på en fest eller sammenkomst med alkohol i bildet. Som er de typiske. For min del skjedde det på jobb i arbeidstiden, edru. Vi skjulte det helt fint, skjedde på kveldskift der vi var 2 bare. Noen ganger dagtid, avtale tid å møtes et sted. HC Toalett for eks. En blowjob er unna på under 10min i mange tilfeller... Anonymkode: 62274...e69 4
Jytte Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 (endret) Nei, har aldri gjort det. Er ikke riktig helt bortreist. Men, har knullet med en bruker her inne par ganger. Det er noe annet og mer privat. Endret 6. juni 2019 av Jytte
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Ja. Knullet med sjefen på julebord. Helt ok siden jeg skulle slutte over nyttår allikevel. Pent stykke kvinnfolk og leder med stor L. Er nå leder i en større bedrift og er i media titt og ofte. Hun var et fyrverkeri i senga og elsket doggystyle. 🤓 Anonymkode: 0b501...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Aldri gjort det, foruten å kysse min homofile kollega da 😂 Anonymkode: 285f4...595
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det deilig? Var det seksuell spenning som hadde bygget seg opp over tid og som derfor trengte utløp, eller var det helt tilfeldig? Hvor vanlig er det med kollegasex? Anonymkode: 6bbd7...77b Har du? Anonymkode: dce39...d85
Mæn40 Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Flyttet sammen i kollektiv med en kvinnelig kollega. Vi havnet i seng på innflytningsfesten. Det var fantastisk til tider, men hun ville oftere enn meg, så da ble det litt rar stemning. Hun flyttet ut etter et halvt år.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 Har alltid jobbet nesten utelukkende med kvinner og/eller personer som er en del eldre enn meg, så det har aldri vært aktuelt, siden jeg er en hetrofil kvinne som kun tiltrekkes av men på min egen alder. Anonymkode: 85099...12c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #11 Skrevet 6. juni 2019 Ja, to steder jeg har jobbet (med fem års mellomrom). Ekstremt spennende begge gangene (har aldri gledet meg så mye til å gå på jobb som da). Første gangen var litt mer useriøst. Han var sjefen min, og det var kun for spenningens skyld. Jeg var ung og relativt ny i "sexverdenen". Andre gangen var det med en flott fyr som jeg endte med å date en stund. Dette var i fjor. Han flyttet etter noen måneder til utlandet, så det ble aldri noe seriøst. Det siste skulle jeg med glede gjort på nytt. For en fantastisk periode. Jeg angrer ikke på noen av gangene Anonymkode: 806fb...29f
Arabella Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe av det dummeste du kan gjøre, spesielt om du gjør de på en fest eller sammenkomst med alkohol i bildet. Som er de typiske. For min del skjedde det på jobb i arbeidstiden, edru. Vi skjulte det helt fint, skjedde på kveldskift der vi var 2 bare. Noen ganger dagtid, avtale tid å møtes et sted. HC Toalett for eks. En blowjob er unna på under 10min i mange tilfeller... Anonymkode: 62274...e69 Hvis du er den kvinnelige part, hadde du vel ingen tilfredsstillelse av å suge mannen? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 Akkurat nå, Arabella skrev: Hvis du er den kvinnelige part, hadde du vel ingen tilfredsstillelse av å suge mannen? Å joda, elsker å suge. Blir kåt av det! 🙂 Spenningen som trigger meg i hele greia. Anonymkode: 62274...e69 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #14 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Arabella said: Hvis du er den kvinnelige part, hadde du vel ingen tilfredsstillelse av å suge mannen? Å? Er det ikke vanlig at kvinner liker det? Anonymkode: bc8a4...06c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #15 Skrevet 6. juni 2019 Jo, var ringevikar en plass og jobbet der ganske mye. Hadde sex med kollegaen min på en jobbfest. Etter den hendelsen ble ikke jeg ringt mer for å jobbe på den plassen. Anonymkode: ab555...543 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #16 Skrevet 6. juni 2019 Ja, jeg har hatt sex med en kollega. Dummeste jeg har gjort. Men jeg var sårbar etter brudd, og det skjønte min kollega. Helt ok i etterkant for min del, men han skygger meg rimelig greit på kontoret om han kan.. personlig har jeg ikke kastet bort mye energi på hat i etterkant, men han forventer det nok, mtp at han var veldig klar over ståa. Anonymkode: bc901...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #17 Skrevet 6. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det deilig? Var det seksuell spenning som hadde bygget seg opp over tid og som derfor trengte utløp, eller var det helt tilfeldig? Hvor vanlig er det med kollegasex? Anonymkode: 6bbd7...77b Ja, det er det dummeste jeg noensinne har gjort. Hun måtte slutte. Anonymkode: 18d76...260
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #18 Skrevet 6. juni 2019 Vel. nei. Men har vært hemmelig forelsket i kollegaer. Men har ikke gjort noe med det av flere årsaker. Anonymkode: 0c9ae...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #19 Skrevet 6. juni 2019 Ja, flere ganger. Sist gang hadde jeg et hemmelig forhold med en på teamet mitt i flere måneder. Det var en fin opplevelse. Vi er fremdeles gode venner og er oppriktig glade i hverandre. Men var betatt av en fyr nå nylig, og det var egentlig bare fælt, for han kunne ikke brydd seg mindre om meg. Det skjedde aldri noe særlig mellom oss, men jeg ville så veldig ha ham. Men for ham kunne jeg vært hvem som helst. Anonymkode: f47b6...398
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #20 Skrevet 6. juni 2019 Ja. Hadde et forhold til en nattevakt på jobben. Skjønte etterhvert at han hadde seg med andre damer på jobben også, så vi avsluttet det. Etter en stund fant jeg tonen med en annen kollega. Han holdt også på med en annen samtidig. Menn i helsevesenet er tydeligvis som unger i en godtebutikk... jeg har sluttet å blande jobb og pleasure, da. Anonymkode: 24e05...856 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå