Gå til innhold

Kastet opp igår,skole fredag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min på 8 år kastet opp sist ca 22 igår å har vært i fin form idag å har fått i seg både mat og drikke. Må jeg likevel holde han hjemme fra skolen imorgen også selv om han ikke virker syk lenger? Å må jeg eventuelt holde han inne hele dagen imorgen?

Anonymkode: 24fa7...a52

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Tryggest å holde han hjemme ja så han ikke smitter andre barn. Minst 48 t etter siste oppkast.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Tryggest å holde han hjemme ja så han ikke smitter andre barn. Minst 48 t etter siste oppkast.

Okey fant ikke på skolen sin hjemmeside hvor lenge han må holde seg hjemme med oppkast,men det er 48 timer ja takk for svar.

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ja, de kan være symptomfrie en dag og så plutselig kaste opp igjen dagen etter. Så er tryggest å holde 48 timers regelen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt han hjemme. Det er fredag før langhelg. Kjedelig hvis han skulle smitte noen. Og å gå glipp av et par skoledager er ikke så viktig når du er 8 år. Hvis han føler seg helt bra i morgen syns jeg du kan la han leke med kamerater etter skoletid

Anonymkode: ccce1...c95

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville holdt han hjemme. Det er fredag før langhelg. Kjedelig hvis han skulle smitte noen. Og å gå glipp av et par skoledager er ikke så viktig når du er 8 år. Hvis han føler seg helt bra i morgen syns jeg du kan la han leke med kamerater etter skoletid

Anonymkode: ccce1...c95

Tror ikke foreldrene ønsker det når de hører at han har hatt omgangssyke :P men tenkte om vi kunne gå en tur på lekeplassen for eksempel. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min på 8 år kastet opp sist ca 22 igår å har vært i fin form idag å har fått i seg både mat og drikke. Må jeg likevel holde han hjemme fra skolen imorgen også selv om han ikke virker syk lenger? Å må jeg eventuelt holde han inne hele dagen imorgen?

NEI!!

48timers regel...så slipper alle andre å ligge syk i pinsen.Takk!

Anonymkode: 976a9...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI!!

48timers regel...så slipper alle andre å ligge syk i pinsen.Takk!

Anonymkode: 976a9...6ea

Okey da blir det ekstra lang langhelg,sier ikke nei til det :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...