AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Sønnen min på 8 år kastet opp sist ca 22 igår å har vært i fin form idag å har fått i seg både mat og drikke. Må jeg likevel holde han hjemme fra skolen imorgen også selv om han ikke virker syk lenger? Å må jeg eventuelt holde han inne hele dagen imorgen? Anonymkode: 24fa7...a52
Gjest Warrior Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Tryggest å holde han hjemme ja så han ikke smitter andre barn. Minst 48 t etter siste oppkast.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Kvelertak skrev: Tryggest å holde han hjemme ja så han ikke smitter andre barn. Minst 48 t etter siste oppkast. Okey fant ikke på skolen sin hjemmeside hvor lenge han må holde seg hjemme med oppkast,men det er 48 timer ja takk for svar. Anonymkode: 24fa7...a52 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Ja, de kan være symptomfrie en dag og så plutselig kaste opp igjen dagen etter. Så er tryggest å holde 48 timers regelen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Jeg ville holdt han hjemme. Det er fredag før langhelg. Kjedelig hvis han skulle smitte noen. Og å gå glipp av et par skoledager er ikke så viktig når du er 8 år. Hvis han føler seg helt bra i morgen syns jeg du kan la han leke med kamerater etter skoletid Anonymkode: ccce1...c95
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville holdt han hjemme. Det er fredag før langhelg. Kjedelig hvis han skulle smitte noen. Og å gå glipp av et par skoledager er ikke så viktig når du er 8 år. Hvis han føler seg helt bra i morgen syns jeg du kan la han leke med kamerater etter skoletid Anonymkode: ccce1...c95 Tror ikke foreldrene ønsker det når de hører at han har hatt omgangssyke men tenkte om vi kunne gå en tur på lekeplassen for eksempel. Anonymkode: 24fa7...a52
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min på 8 år kastet opp sist ca 22 igår å har vært i fin form idag å har fått i seg både mat og drikke. Må jeg likevel holde han hjemme fra skolen imorgen også selv om han ikke virker syk lenger? Å må jeg eventuelt holde han inne hele dagen imorgen? Anonymkode: 24fa7...a52 NEI!! 48timers regel...så slipper alle andre å ligge syk i pinsen.Takk! Anonymkode: 976a9...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: NEI!! 48timers regel...så slipper alle andre å ligge syk i pinsen.Takk! Anonymkode: 976a9...6ea Okey da blir det ekstra lang langhelg,sier ikke nei til det Anonymkode: 24fa7...a52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå