Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg! :Gjesp:

Sånne tråder som starter med en halvside om at " nå skal du høre at eksen..... "  eller lange svar. 

Jeg bare kutter!

Du?

Anonymkode: b385c...1cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg leser de HVIS det er mange avsnitt. Hvis det er et laaaangt innlegg uten avsnitt leser jeg to linjer før jeg gir opp. Gidde ikke.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelp meg! :Gjesp:

Sånne tråder som starter med en halvside om at " nå skal du høre at eksen..... "  eller lange svar. 

Jeg bare kutter!

Du?

Noen evner å holde konsentrasjonen og lese ange tekster. Noen gjør det ikke. Jeg vil fraråde deg å søke høyere utdanning.

Anonymkode: 424d2...025

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på om det er interessant og godt skrevet, eller ikke. Er det x antall skrivefeil og ingen avsnitt, hopper jeg over. Er det velformulert og et tema jeg er nysgjerrig på, leser jeg.

Anonymkode: 6dee2...e56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder heller ikke lese lange innlegg.

Anonymkode: b688d...8d1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen evner å holde konsentrasjonen og lese ange tekster. Noen gjør det ikke. Jeg vil fraråde deg å søke høyere utdanning.

:roll: 

Jeg leser gjerne lange artikler andre steder, men er jeg på et format som KG, ønsker jeg som regel at ting skal være rimelig komprimert. Med mindre du er Hemingway, er det lite sannsynlig at folk orker å lese en tekst om eksen din på lengde med en mellomstor roman. Det er en kunst å fatte seg i korthet.

Anonymkode: 6dee2...e56

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Har lang utdanning. Er leder. De som er flinke til å kommunisere er ofte kortfattet (Ronald Reagan eller Donald Trump.. uavhengig av om JEG er enig med de eller ikke)

Dersom du selv er høyt utdannet og har en dertil egnet jobb, så kan det hende at du har kommet over tekst, som har vært mer egnet til forvirring enn opplysning, på grunn av sin lengde, og/eller sin kompleksitet, og som heller er egnet til å skape distanse, heller enn forståelse. .. 

Enig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel LAAAAAAAAAAAAAANGT mer irriterende med brukere som velger å sitere slike himla LAAAAAAANGE kommentarer. Men så skriver de par en eller to setninger som svar til disse ekstremt LAAAANGE innleggene.. 

Anonymkode: f888e...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...