Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Si meg har hun barbert av seg øyenbrynene??? :o :o :o Huff håper hun ser seg selv på TV i ettertid
Gjest Bhsiltsk Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Til og med jeg som ikke ser Fagerstrand har lagt merke til øyenbrynene hennes. Personlig syns ikke jeg det ser så veldig fint ut.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Jeg tenkte å kjøpe meg sprittusj og lage meg helt like øyenbryn. De er så fiiine!
Gjest uri Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 En kompis av meg foreslo at de var tattovert på.
Gjest Pjusk Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Si meg har hun barbert av seg øyenbrynene??? :o :o :o Huff håper hun ser seg selv på TV i ettertid Hvorfor håper du det? For at hun skal få en aha-opplevelse som hun ikke ser hver morgen i speilet. Kanskje hun har valgt å ha øyebrynene slik fordi hun syntes det er kult? Jeg ville ikke hatt slike øyebryn selv, men la nå henne få ha sine i fred.
Gjest happyending Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Jeg syns de er fryktelig stygge, men so be it liksom.. ikke mitt problem.. Men jeg har lagt merke til at hun ofte er litt sort under øyenbrynet, ser ut som hun tegner de på med kajal og så får hun ikke alt helt bort når hun tar det vekk for å tegne nye liksom...
lillesky Skrevet 29. april 2005 #10 Skrevet 29. april 2005 Hun i Fagerstrand napper (eller barberer) sikkert bort alt, og lager strek (kajal) etterpå. Kjenner ei som har sånne "øyenbryn". Og de renner ikke når hun trener heller, så det må være en bra kajal.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. april 2005 #11 Skrevet 30. april 2005 Til og med jeg som ikke ser Fagerstrand har lagt merke til øyenbrynene hennes. Personlig syns ikke jeg det ser så veldig fint ut. Samme her
Gjest Melk Skrevet 30. april 2005 #12 Skrevet 30. april 2005 Synes hun er en utrolig søt jente, men hadde vært enda søtere uten all sminken rundt øynene og de merkelige øyenbrynene.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #13 Skrevet 30. april 2005 Synes hun er en utrolig søt jente' date=' men hadde vært enda søtere uten all sminken rundt øynene og de merkelige øyenbrynene.[/quote'] Signerer... jeg synes de ser ut som det er permanent sminke jeg.
mrs williams Skrevet 30. april 2005 #14 Skrevet 30. april 2005 Synes hun er en utrolig søt jente' date=' men hadde vært enda søtere uten all sminken rundt øynene og de merkelige øyenbrynene.[/quote'] skriver også under på denne!!!
Morea Skrevet 30. april 2005 #15 Skrevet 30. april 2005 Ja, hun er veldig forskjellig fra meg både i utseende og stil/type ellers (uten at jeg påberoper meg å være veldig stilig eller intelligent) De brynene er nok tegnet på ja, da en kan se når hun har hatt det travelt.. Litt skeive da.. Men jeg liker jenta! Supersympatisk synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #16 Skrevet 30. april 2005 Synes hun er en utrolig søt jente' date=' men hadde vært enda søtere uten all sminken rundt øynene og de merkelige øyenbrynene.[/quote'] Enig! Uff, noen må si noe til henne!
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #17 Skrevet 30. april 2005 Ei i klassen farger bryna sine helt likt (hun barberer dem) bortsett fra at de er helt rette, som en 90 graders vinkel. Rette over, og rett ned ved øyekanten. Huff
Gjest LoisLane Skrevet 30. april 2005 #18 Skrevet 30. april 2005 Jeg kjenner henne helt perifert. Så henne og hilste for tre - fire dager siden. Tenkte at hun sikkert hadde fått nok pepper for de øyenbrynene som det er, og sa ingenting...
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #19 Skrevet 30. april 2005 Vel, ja, men hun må da forstå at hun hadde vært mye søtere uten all den sminken? Hun om det...
Gjest Spacegirl Skrevet 30. april 2005 #20 Skrevet 30. april 2005 Jeg syns hun sminker seg pent jeg, utenom øyebrynene altså. De ser pussige ut, men hun må vel få se ut som hun vil. Antar at hun synes det er pent selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå