Gå til innhold

Puppekos

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De færreste har behov for å vite det.

Hvis man er fryktelig bekymret for å bli "tent" av at babyen dier så er man enten for syk eller for ung til å få barn uansett.

Anonymkode: c2efc...93b

Man kan være nysgjerrig og spørrende uten å bekymre seg.

Dessuten, rent fysiologisk, sendes identiske nerveimpulser ved berøring av brystvortene uansett årsak. Forskjellen ligger i.hodet, om det er lystsenteret eller omsorgssenteret som er påslått.

Anonymkode: 821dc...2be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, hvordan en mann skal vite at ulik type stimulering av brystvorter ikke gir samme resultat. 

Man forteller han det, så forstår han det. I de fleste, og beste, tilfeller.

Men jeg kan kjenne meg igjen i at det ikke alltid går inn i skallen på oppsatte mannfolk.

Jeg var sammen med en såkalt "puppemann" en gang, vi ble riktig nok sammen en del år etter at jeg hadde diebarn og vi fikk ikke egne barn selv, men han også var veldig opptatt av dette med hvordan jeg opplevde amming.

Spørsmål som "Var det ikke deilig, å bli sugd på puppen?" og lignende...

Det var ikke den eneste årsaken, men en av de viktigste, for hvorfor vi ikke er sammen lenger...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan være nysgjerrig og spørrende uten å bekymre seg.

Dessuten, rent fysiologisk, sendes identiske nerveimpulser ved berøring av brystvortene uansett årsak. Forskjellen ligger i.hodet, om det er lystsenteret eller omsorgssenteret som er påslått.

Da mangler jeg i så fall begge disse sentrene, siden jeg aldri har blitt tent av å bli klådd på brystene, hverken av menn eller babyer.

Jeg har (hadde) normalt fungerende bryster, som trakk seg sammen og utvidet seg i forhold til kulde eller varme, jeg kunne kjenne "gys" om noe strøk over de, og det sitret i de om jeg drakk noe kaldt eller surt.

Når jeg ammet var brystvortene naturligvis mer sensitive, og jeg kjente godt når melken "kom", altså utdrivningsrefleksen, når melken omtrent bare spruter som en jævla plenspreder...

Helt normalt.

Det har bare aldri vært noe jeg har forbundet med tenning.

Pupper er for babyer, ikke for menn eller sex.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvordan en mann skal vite at ulik type stimulering av brystvorter ikke gir samme resultat. 

Uff. Dette er i grenseland ekkelt. Dette begynner å gå over i en ekkel kategori der man ikke klarer å skille kroppens funksjonalitet med seksualitet.

Jeg har aldri møtt en mann som lurer på dette. Tenker du at ammende kvinner er seksuelt opphissede personer? Er det din erfaring fra kameratflokken at de får ekstra mye sex etter at babyen har kommet?? Eller det motsatte?...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2019 den 1.28, Elizabeth89 skrev:

Elsker når kk koser med muggen mine🥰

mugger elsker jeg, herlig at noen kan innrømme det. :)

Anonymkode: 55800...b73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at puppene mine blir lekt med. 

Anonymkode: d78b1...ce8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

skikkelig deilig og behagelig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg også tro at mannen din elsker å leke med dem også 🤩 Herlig du 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, skulle ønske man kunne slette ab-innlegg, jeg er kanskje bare litt treg i dag, men jeg innså nettopp at dette er en ren runketråd...

Moving on...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man forteller han det, så forstår han det. I de fleste, og beste, tilfeller.

Men jeg kan kjenne meg igjen i at det ikke alltid går inn i skallen på oppsatte mannfolk.

Jeg var sammen med en såkalt "puppemann" en gang, vi ble riktig nok sammen en del år etter at jeg hadde diebarn og vi fikk ikke egne barn selv, men han også var veldig opptatt av dette med hvordan jeg opplevde amming.

Spørsmål som "Var det ikke deilig, å bli sugd på puppen?" og lignende...

Det var ikke den eneste årsaken, men en av de viktigste, for hvorfor vi ikke er sammen lenger...

Jo, men en annen her synes det er helt feil å spørre om. 

Det er aldri feil å spørre om noe man ikke vet svaret på.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Rotemor skrev:

Uff. Dette er i grenseland ekkelt. Dette begynner å gå over i en ekkel kategori der man ikke klarer å skille kroppens funksjonalitet med seksualitet.

Jeg har aldri møtt en mann som lurer på dette. Tenker du at ammende kvinner er seksuelt opphissede personer? Er det din erfaring fra kameratflokken at de får ekstra mye sex etter at babyen har kommet?? Eller det motsatte?...

Jeg er en kvinne som har ammet.

Like fullt er jeg i stand til å forstå både at menn (eller kvinner som ikke har ammet for den del) kan lure på dette. Samt at nevrologiske impulser og følelser kan agere uavhengig av hverandre. 

Man kan bli kåt av tanker og bli våt uten å røre underlivet, og man kan bli våt av å bli berørt i underlivet uten å bli kåt.

Dermed kan kroppen reagere med opphisselse på stimulering av brystvortene ved amming, uten at det betyr at man er kåt - verken på baby eller noen andre.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne som har ammet.

Like fullt er jeg i stand til å forstå både at menn (eller kvinner som ikke har ammet for den del) kan lure på dette. Samt at nevrologiske impulser og følelser kan agere uavhengig av hverandre. 

Man kan bli kåt av tanker og bli våt uten å røre underlivet, og man kan bli våt av å bli berørt i underlivet uten å bli kåt.

Dermed kan kroppen reagere med opphisselse på stimulering av brystvortene ved amming, uten at det betyr at man er kåt - verken på baby eller noen andre.

Da opplever man ikke «slike lystfølelser» som det etterspørres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Da opplever man ikke «slike lystfølelser» som det etterspørres.

Det er en annen sak, svaret er likevel mer nyansert enn 'nei, æsj, for en ekkel ting å spørre om'.

Skrevet
2 timer siden, Rotemor skrev:

Hvordan en mann skal vite at amming av baby ikke er en seksuell handling?

....

Hvordan kan noen som helst tenke at amming er en seksuell handling? Da er man bra fremmedgjort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ToMan skrev:

Da vil jeg også tro at mannen din elsker å leke med dem også 🤩 Herlig du 😉

Jeg elsker puppekos, stryking, suging, klåing, men mannen min er definitivt ikke en puppemann :( Han tar på med liten interesse, og kun på oppfordring.

Anonymkode: 55fa7...af3

Skrevet
6 minutter siden, stan skrev:

Hvordan kan noen som helst tenke at amming er en seksuell handling? Da er man bra fremmedgjort. 

Nettopp.... 

Folk, as...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en annen sak, svaret er likevel mer nyansert enn 'nei, æsj, for en ekkel ting å spørre om'.

Nei, fet er ikke en annen sak. Det var spørsmålet! Blir vi kåte av å amme og ikke tørr å si det? Æsj, nei, ekkelt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker puppekos, stryking, suging, klåing, men mannen min er definitivt ikke en puppemann :( Han tar på med liten interesse, og kun på oppfordring.

Kan du fortelle meg hvor du fant han, eller eventuelt hvor man finner menn som ikke er opptatt av pupper? 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Måler kvinner puppene sine med hverandre?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... 🤔 Alle de tingene som du lister opp er jo superdigg 😉😍 Skal jo alltid ta på hverandre med interesse, begjær, engasjement og uten at det trengs noen oppfordring 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...