AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Du som har sånne Hva setter du pris på? Anonymkode: c1877...102
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Puppekos er enten forspill eller bare solo. Jeg elsker det. Røff behandling av vortene med biting og slokking eller fingertuppene som klemmer veldig hart mens di gnies. Fikk nettopp en runde solo, så da sover jeg mye bedre i natt. Anonymkode: f8a77...543
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 Elsker puppekos😍🤭 Anonymkode: 09866...9d6 1
Nissi Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Berøring, slukking og suging. Har fått veldig følsomme brystvorter de siste årene, så bare å gå uten bh kan gjøre meg kåt. At pertneren stryker over "kløften" når vi ser på TV om kvelden er også deilig. Virker som om han liker formen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Elsker når puppene mine blir kost med... Blir kåt bare av tanken på at brystvortene blir sugd på og får røff behandling av ivrige fingrer. Anonymkode: c0c7c...adc 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 Så da er det naturlig å komme med et spørsmål. Hva med folk som ammer? Oppleves det også da slike lystfølelser, men folk vil ikke innrømme det? Anonymkode: e0d24...c79
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det naturlig å komme med et spørsmål. Hva med folk som ammer? Oppleves det også da slike lystfølelser, men folk vil ikke innrømme det? Anonymkode: e0d24...c79 Absolutt ikke! Det er ikke en seksuell setting med mindre man er pedofil... litt som om at en mann hadde blitt tent av å tisse fordi han da tar på penis. Anonymkode: 2dfd7...9fd 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 Jeg tenner utrolig av at mannen min ligger på meg og sleiker brystene mine som en liten baby🙈 han ser bare utrolig søt ut når han suger på nippelen min og ser opp til meg Anonymkode: e9cb4...e56 4
Jadzia Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 Elsker det. Spesielt som forspill, men også underveis gjerne. Har perioder de er ekstremt sensitive, og da får jeg orgasmer av at de blir lekt med og. 1
Rotemor Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 (endret) På 28.6.2019 den 8.07, AnonymBruker skrev: Så da er det naturlig å komme med et spørsmål. Hva med folk som ammer? Oppleves det også da slike lystfølelser, men folk vil ikke innrømme det? Anonymkode: e0d24...c79 What??? Nei! Og det er IKKE et «naturlig spørsmål» Endret 5. juli 2019 av Rotemor 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 På 28.6.2019 den 8.07, AnonymBruker skrev: Så da er det naturlig å komme med et spørsmål. Hva med folk som ammer? Oppleves det også da slike lystfølelser, men folk vil ikke innrømme det? Anonymkode: e0d24...c79 Signalene mellom brystvorter og underliv kan være de samme under amming som seksuell stimulering, så ja, man kan kjenne på en slags lystfølelse - på samme måte som at skjeden kan bli våt eller man kan få orgasme under voldtekt. Det handler om rene nerveimpulser, disse går sine veier uavhengig av om lystsenteret i hjernen er påkoblet eller ikke. Man blir altså ikke kåt og får lyst på sex mentalt, men man kan oppleve å bli våt og økt blodgjennomstrømming i underlivet som fører til at klitoris blir mer sensitiv f.eks. For min del, taklet jeg ikke seksuell berøring av brystene da jeg ammet. Det satte seg en form for mental sperre, puppene var matfat for baby, ikke leke for far, i den perioden. Anonymkode: 821dc...2be 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 16 timer siden, Rotemor skrev: What??? Nei! Og det er IKKE et «naturlig spørsmål» Selvsagt er det et naturlig spørsmål å undre på om all stimulering av brystvorter gir samme følelse. Anonymkode: 821dc...2be 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #14 Skrevet 6. juli 2019 Jeg kan/kunne ikke fordra å bli tatt på brystene eller at det ble rettet noe som slags oppmerksom mot de. Totalt avtennende for min del. Nå har jeg operert de (nesten) bort, og jeg bare elsker det! Anonymkode: c2efc...93b 1
Rotemor Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det et naturlig spørsmål å undre på om all stimulering av brystvorter gir samme følelse. Anonymkode: 821dc...2be Nei. Man stimulerer ikke på samme måte og det er andre motiver. Man livnærer en baby....Det er ikke en seksuell handling og skal ikke forbindes med det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenner utrolig av at mannen min ligger på meg og sleiker brystene mine som en liten baby🙈 han ser bare utrolig søt ut når han suger på nippelen min og ser opp til meg Anonymkode: e9cb4...e56 Så koselig, hvis dere tenner på dette begge to :) Anonymkode: c2efc...93b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #17 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, Rotemor skrev: Nei. Man stimulerer ikke på samme måte og det er andre motiver. Man livnærer en baby....Det er ikke en seksuell handling og skal ikke forbindes med det. Men hvordan skal en som ikke har opplevd å amme kunne vite det da, mener du? Anonymkode: 821dc...2be 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #18 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvordan skal en som ikke har opplevd å amme kunne vite det da, mener du? Anonymkode: 821dc...2be De færreste har behov for å vite det. Hvis man er fryktelig bekymret for å bli "tent" av at babyen dier så er man enten for syk eller for ung til å få barn uansett. Anonymkode: c2efc...93b 2
Rotemor Skrevet 6. juli 2019 #19 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan skal en som ikke har opplevd å amme kunne vite det da, mener du? Anonymkode: 821dc...2be Hvordan en mann skal vite at amming av baby ikke er en seksuell handling? ....
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #20 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, Rotemor skrev: Hvordan en mann skal vite at amming av baby ikke er en seksuell handling? .... Nei, hvordan en mann skal vite at ulik type stimulering av brystvorter ikke gir samme resultat. Anonymkode: 821dc...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå