AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hei, Har vorter i hodebunnen....... Jeg har bare lyst til å gråte. Ingen behandling fungerer. Anonymkode: d0c76...252
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Hvor mange? Hadde en vortelignende sak i hodebunnen som jeg fjernet Anonymkode: 01473...e5e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 En del. Det er liksom i en stripe ... Drit ekkelt. Hva gjorde du? Anonymkode: d0c76...252
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Hvis det er vanlige vorter slike som man får på føttene eller hendene, så kan du ta livet av de med eplesidereddik! Jeg væter en pad med eplesidereddik, og så fester jeg den over vorten gjennom natten. Første reaksjonen er at vorten blir dobbel i størrelse morgenen etter, før den får en svart prikk i midten, noe som betyr at den er død. Så krymper den og forsvinner av seg selv. Jeg vet ikke om eddiken kan skade håret, men personlig så ville jeg forsøkt på en liten vorte, og sett om håret rundt tok skade av det. Det stinker forresten, derfor behandler jeg alltid vorter om natten. Anonymkode: d0b88...f21
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Har vorter i hodebunnen....... Jeg har bare lyst til å gråte. Ingen behandling fungerer. Anonymkode: d0c76...252 Er det psoriasis? Anonymkode: f1bc2...933
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er vanlige vorter slike som man får på føttene eller hendene, så kan du ta livet av de med eplesidereddik! Jeg væter en pad med eplesidereddik, og så fester jeg den over vorten gjennom natten. Første reaksjonen er at vorten blir dobbel i størrelse morgenen etter, før den får en svart prikk i midten, noe som betyr at den er død. Så krymper den og forsvinner av seg selv. Jeg vet ikke om eddiken kan skade håret, men personlig så ville jeg forsøkt på en liten vorte, og sett om håret rundt tok skade av det. Det stinker forresten, derfor behandler jeg alltid vorter om natten. Anonymkode: d0b88...f21 Vortefri fungerer. Den tørker ut vorten og lukter jævlig(maursyr)Kunne ikke dy meg, så jeg brukte det idag. Men er redd hvis det skader håret. Hvordan bruker du padsene, hvor får jeg kjøpt dette? Anonymkode: d0c76...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå