Gå til innhold

Når begynte dere å se resultater på kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja når begynte dere å se resultater etter treningen? og hvor lang tid tar det dersom man skal oppnå synlige resultater? 

Anonymkode: 656ee...11b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen spørsmål. Tenker noen sånn, på ordentlig? Ikke bare er det umulig å si hvor store endringer må være for at de skal være synlige, for hvem, i hvilken situasjon - hvor raskt man kan oppnå endring, er også avhengig av utgangspunkt, teknikk, ernæring og innsats.

Jeg får en følelse av at du trener kun for det estetiske. Jeg foreslår at du fokuserer mer på helse og velvære og på å ha det gøy på trening, om mulig sammen med venner.

Anonymkode: 2f97c...1bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent styrke og kardio i 3 år, og ser ingen store forandringer på kroppen. Jeg har blitt litt fastere, men jeg innser at for meg å bli skikkelig definert og få synlige muskler så må jeg legge inn mer tid, energi og isolerte styrkeøvelser enn jeg har lyst til. Det jeg har merket er at jeg har blitt utrolig mye sterkere og utholden. Jeg klarer å ta 5 pullups og løpe 10 km på 48 min. Og det er milevis fra det jeg var i stand til da jeg begynte. Så jeg har på sett og vis merket det på kroppen, men ikke de store endringene estetisk. 

Anonymkode: c554d...5a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med en gang. Ikke at det var en reell endring, og andre så det kanskje ikke, men for meg endret den gode selvfølelsen speilbildet mitt etter bare noen uker. 

Anonymkode: db018...f83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

6 måneder, men jeg var overvektig. Etter 6 måneder hadde jeg imidlertid mistet 15 kilo, og blitt strammere, selv om jeg altså gikk ned i vekt. 

På et år gikk jeg ned 25 kg, og hadde ikke ekstra hud da heller. 

Om du er normalt tynn bør det vise fortere, men du bør nok trene 3 ganger i uken minst. 

Anonymkode: 05bc3...b3d

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Jeg har trent styrke og kardio i 3 år, og ser ingen store forandringer på kroppen. Jeg har blitt litt fastere, men jeg innser at for meg å bli skikkelig definert og få synlige muskler så må jeg legge inn mer tid, energi og isolerte styrkeøvelser enn jeg har lyst til. Det jeg har merket er at jeg har blitt utrolig mye sterkere og utholden. Jeg klarer å ta 5 pullups og løpe 10 km på 48 min. Og det er milevis fra det jeg var i stand til da jeg begynte. Så jeg har på sett og vis merket det på kroppen, men ikke de store endringene estetisk. 

Anonymkode: c554d...5a2

Jeg har lyst til å si meg uenig der. Det er hovedsakelig via kostholdet du oppnår å bli definert etc. 

Anonymkode: f54cf...dde

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...