Gå til innhold

Invitasjoner - Har lagt 4 sider..

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Men blir kanskje dyrt å printe hos trykkeri?

Har dere to sider?

Jeg har altså forside-2 inni-bakside

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi har også fire sider :wink: Men vi fikk printet det gratis på trykkeri, så jeg vet ikke hva det vil koste.

Skrevet

Det blir kanskje dyrt da, men du kan jo ringe rundt til trykkeriene og høre? Om det ikke blir for dyrt er det bare å hive seg rundt. Litt synd å forandre på invitasjonene hvis du er fornøyd nå...

Du har jo god tid, så en annen ide er å lage dem selv? For hånd? Med papp og sånt? Går an det også :)

Skrevet

Med en bra skriver, beste utskriftskvalitet og litt bedre papir enn til vanlig kan du fort skrive det ut og få det til å se bra ut selv også.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Helt gratis :sjarmor:

Ring rundt, for neon er mye billigere enn andre :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
Det blir kanskje dyrt da, men du kan jo ringe rundt til trykkeriene og høre? Om det ikke blir for dyrt er det bare å hive seg rundt. Litt synd å forandre på invitasjonene hvis du er fornøyd nå...

Du har jo god tid, så en annen ide er å lage dem selv? For hånd? Med papp og sånt? Går an det også :)

Ja, bare håndlaget mener du? ja det er jo en ide ;)

men kanskje det holder med to sider også.

http://www.mamut.com/hipphipphurra/

Den 3. invitasjonen der feks., der har de bare all tekst på første siden. er jo ikke mye som skal stå :)

Gjest gjesta
Skrevet
Med en bra skriver' date=' beste utskriftskvalitet og litt bedre papir enn til vanlig kan du fort skrive det ut og få det til å se bra ut selv også.[/quote']

tenkte på det... men skriveren er litt dårlig.. ;)

Gjest gjesta
Skrevet
Helt gratis :sjarmor:

Ring rundt, for neon er mye billigere enn andre :wink:

neon, hvem er de? :ler: Du mente noen? ;)

Ja, kan ringe å høre.. men når jeg tenker meg om så er det egentlig nok med forside og bakside... ;)

Hvis jeg skriver alt på baksiden, og bare "mitt navn"+"hans navn" og dato på forsiden??

Skrevet

Vi hadde fire sider og printet selv. Dvs fire sider med printing, forsiden hadde vi pynt. Litt styr, men resultatet ble bra tilslutt!

Gjest gjesta
Skrevet
Vi hadde fire sider og printet selv. Dvs fire sider med printing' date=' forsiden hadde vi pynt. Litt styr, men resultatet ble bra tilslutt![/quote']

Skulle hatt en bra pinter helst ja.....

Kunne kanskje printa det på jobb til typen, men stakkars, det blir kanskje litt pes for han...;) printeren er et stykke ifra kontoret. men da kunne vi brukt et bra papir..

Skrevet

Det går jo an for ham å spørre på kontoret om dere kan printe der en ettermiddag/helg, og heller betale for det. Blir uansett billigere enn å gjøre det privat ettersom de fleste firmaer har en gunstig avtale på innkjøp av toner.

Gjest gjesta
Skrevet

Ok. Kanskje det går altså?

Trodde ikke det var lov uansett! :)

Men da skal vi spørre ;)

Skrevet

Om det strengt talt er lov vet jeg ikke, men folk driver nå ofte å printer private ting på kontorer...

Men ville avtalt om en så stor printerjobb som invitasjoner...

Lykke til :)

Gjest gjesta
Skrevet
Om det strengt talt er lov vet jeg ikke, men folk driver nå ofte å printer private ting på kontorer...

Men ville avtalt om en så stor printerjobb som invitasjoner...

Lykke til :)

Ja, litt flaut å bli tatt ... ;)

Ja, vi skal spørre, håper det går greitt!

Thanks! :)

Skrevet
http://www.mamut.com/hipphipphurra/

Den 3. invitasjonen der feks., der har de bare all tekst på første siden. er jo ikke mye som skal stå :)

Disse kan jeg anbefale på det varmeste. Vi brukte dem på alt fra invitasjonene til takkekortene! (Takkekortene får vi snart!) :)

Gjest D.A ikke innl
Skrevet

Disse kan jeg anbefale på det varmeste. Vi brukte dem på alt fra invitasjonene til takkekortene! (Takkekortene får vi snart!) :)

Jeg designer selv, så orinter de, eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg designer selv, så printer de, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...