AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg og kjæresten liker å teste nye plasser, og kunne gjerne tenke oss å prøve sex på et fly når vi snart skal en tur til syden. Noen som har tips og triks eller som har gjennomført og vil dele erfaringer? Anonymkode: ffc17...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Del Skrevet 6. juni 2019 Er ganske frigjort selv, men akkurat dette har jeg ikke skjønt poenget med. Et illeluktende trangt flytoalett er lite sexy. Anonymkode: 943c8...e23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Del Skrevet 6. juni 2019 Been there, done that. Var mislykka. Sånn. Delte min erfaring. Trangt og jævlig og æsj. Anonymkode: 7aae3...337 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Del Skrevet 6. juni 2019 Oppbrukt og utrolig trashy. Absolutt alle steder på planeten er bedre. Anonymkode: e85bf...587 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2019 #5 Del Skrevet 6. juni 2019 Det ble gjennomført én gang på en transatlantisk 747 med overraskende stort toalett. Gøy, men ikke spesielt minneverdig seksuelt sett. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Del Skrevet 6. juni 2019 Utrolig harry, trangt, illeluktende doer. Å man blir faktisk tatt, for det er ganske umulig å gå to stk inn på do, være der en stund, å så komme ut igjen sammen, uten at noen legger merke til det. Anonymkode: ed598...432 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Del Skrevet 6. juni 2019 Har hatt det en gang. Da gikk vi med en gang toalettene åpnet, mens flymannskapet var opptatt med alt mulig annet og toalettene fortsatt var rene. Jeg gikk først og han kom inn rett etterpå. Det ga ikke meg så mye, var mer bare for å få gjort det, men kjæresten min kom 2 ganger rett etter hverandre og svevde på en orgasmesky etterpå. I løpet av flyturen kom en flyvert til oss å fortalte at det var ulovlog, bla bla bla, osv... Har forsøkt å få det til i setene i etterkant av dette, men vi har ikke lykkes enda. Anonymkode: 3b75c...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Del Skrevet 6. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det en gang. Da gikk vi med en gang toalettene åpnet, mens flymannskapet var opptatt med alt mulig annet og toalettene fortsatt var rene. Jeg gikk først og han kom inn rett etterpå. Det ga ikke meg så mye, var mer bare for å få gjort det, men kjæresten min kom 2 ganger rett etter hverandre og svevde på en orgasmesky etterpå. I løpet av flyturen kom en flyvert til oss å fortalte at det var ulovlog, bla bla bla, osv... Har forsøkt å få det til i setene i etterkant av dette, men vi har ikke lykkes enda. Anonymkode: 3b75c...325 Fikk det noen konsekvenser? Gikk dere ut samtidig? Er litt redd for bot eller nektelse av fly på vei hjem Anonymkode: ffc17...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Del Skrevet 6. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ganske frigjort selv, men akkurat dette har jeg ikke skjønt poenget med. Et illeluktende trangt flytoalett er lite sexy. Anonymkode: 943c8...e23 Og det blir jo ikke mindre illeluktende av at folk driver og har sex der 🤮 Anonymkode: f8c1e...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 6. juni 2019 #10 Del Skrevet 6. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt det en gang. Da gikk vi med en gang toalettene åpnet, mens flymannskapet var opptatt med alt mulig annet og toalettene fortsatt var rene. Jeg gikk først og han kom inn rett etterpå. Det ga ikke meg så mye, var mer bare for å få gjort det, men kjæresten min kom 2 ganger rett etter hverandre og svevde på en orgasmesky etterpå. I løpet av flyturen kom en flyvert til oss å fortalte at det var ulovlog, bla bla bla, osv... Har forsøkt å få det til i setene i etterkant av dette, men vi har ikke lykkes enda. Anonymkode: 3b75c...325 Hva med å slutte å tenke kun på dere selv og forstå at å tvinge seksualiteten deres på andre passasjerer(jo, folk ser og skjønner hva dere driver med selv om ikke alle tørr å si fra) er respektløst og for ikke å snakke om jævlig ekkelt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #11 Del Skrevet 6. juni 2019 Respektløst for oss andre som må stå å vente med sprengt blære🙈 Anonymkode: 8e5a5...7bd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #12 Del Skrevet 6. juni 2019 Alle får meg seg at noen har seg på flydassen. Det er bare så sinnsykt egoistisk og harry. Andre skal bruke den dassen etterpå og hva med den lille jenta som må "tisse nå!" Syyyykt egoistisk å ødelegge flyreiser for ca alle andre på et fly med sånn dritt som det der. Anonymkode: 0a17d...d97 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Del Skrevet 6. juni 2019 Mange frigide her. Anonymkode: 21761...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #14 Del Skrevet 6. juni 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange frigide her. Anonymkode: 21761...402 Nei, vi er bare jævla lei av harry brautende typer, som presser seg på andre. Anonymkode: f8c1e...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2019 #15 Del Skrevet 6. juni 2019 Hvordan i helvete får dere plass!? Jeg kan ikke stå oppreist på et flytoalett engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #16 Del Skrevet 6. juni 2019 Har hørt at orgasmen er sterkere på titusen fot, er det sant? Anonymkode: fb98f...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #17 Del Skrevet 6. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi er bare jævla lei av harry brautende typer, som presser seg på andre. Anonymkode: f8c1e...165 Da får dere se litt større på det. Anonymkode: 21761...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #18 Del Skrevet 6. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det en gang. Da gikk vi med en gang toalettene åpnet, mens flymannskapet var opptatt med alt mulig annet og toalettene fortsatt var rene. Jeg gikk først og han kom inn rett etterpå. Det ga ikke meg så mye, var mer bare for å få gjort det, men kjæresten min kom 2 ganger rett etter hverandre og svevde på en orgasmesky etterpå. I løpet av flyturen kom en flyvert til oss å fortalte at det var ulovlog, bla bla bla, osv... Har forsøkt å få det til i setene i etterkant av dette, men vi har ikke lykkes enda. Anonymkode: 3b75c...325 Overgrep, kalles det, å tvinge andre til å delta i egen seksualitet mot sin vilje. Er dere stolte over å bli kåte ved tanken på å tvinge barn og voksne til å se og høre på dere ha sex? Hvis dere noensinne prøver dere på sex i setene igjen håper jeg dere arresteres med en gang flyet når bakken igjen og at dere lander et sted med svært strenge straffer for seksuelle overgrep. Anonymkode: 1df10...250 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #19 Del Skrevet 7. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk det noen konsekvenser? Gikk dere ut samtidig? Er litt redd for bot eller nektelse av fly på vei hjem Anonymkode: ffc17...1b1 Nei, en av oss gikk ut først og den andre tisset og gikk ut litt etterpå. Vi fikk ikke noe konsekvenser, tror han bare prøvde å skremme oss. Han sa bare at han hørt hva som foregikk der inne, og at det var strengt forbudt eller noe... Anonymkode: 3b75c...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #20 Del Skrevet 7. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk det noen konsekvenser? Gikk dere ut samtidig? Er litt redd for bot eller nektelse av fly på vei hjem Anonymkode: ffc17...1b1 Så ikke gjør det. Skjønner overhodet ikke poenget med dette. Det er kun for "å gjøre det". Trangt, skittent, dårlig tid, ubehagelig... Frister ikke meg, ihvertfall. Anonymkode: 5ffaa...62e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå