smokey Skrevet 29. april 2005 #1 Del Skrevet 29. april 2005 Lurer nemlig på om jeg skal kjøpe den. Er det mulig å gå ned i vekt med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #2 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har benyttet Estrolean med god effekt. Etter anbefaling fra selger la jeg også om kostholdet litt, samt at jeg førsøkte å bevege meg litt mer i hverdagen. Estrolean er etter hva jeg vet ganske nytt her i norge. Jeg kan i hvertfall anbefale det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokey Skrevet 30. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har benyttet Estrolean med god effekt. Etter anbefaling fra selger la jeg også om kostholdet litt, samt at jeg førsøkte å bevege meg litt mer i hverdagen. Estrolean er etter hva jeg vet ganske nytt her i norge. Jeg kan i hvertfall anbefale det. :-) HAr du gått ned noe i kilo? takker for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #4 Del Skrevet 30. april 2005 HAr du gått ned noe i kilo? takker for svar :-) Jeg har gått ned 4 kilo den mnd. jeg har brukt Estrolean. Har hatt veldig bra overskudd også. Enda viktigere synes jeg er at jeg føler meg mye slankere. Har ikke målt, men jeg er ganske sikker på at jeg har mistet noen cm her og der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokey Skrevet 30. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har gått ned 4 kilo den mnd. jeg har brukt Estrolean. Har hatt veldig bra overskudd også. Enda viktigere synes jeg er at jeg føler meg mye slankere. Har ikke målt, men jeg er ganske sikker på at jeg har mistet noen cm her og der :-) Takker for svaret, da skal jeg nok se å slå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #6 Del Skrevet 30. april 2005 hva er dette for noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #7 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ikke akkurat noen kunst verdt en Nobelpris å gå ned 4 kg på en måned, HELT UTEN MEDIKAMENTER. Alt som trengs er et fornuftig kosthold, i tillegg til regelmessig fysisk aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 1. mai 2005 #8 Del Skrevet 1. mai 2005 Såså, Lilith. Disse produktene har jo ofte en fantastisk placeboeffekt. Men som Lilith sier, hvis man forandrer kostholdet litt (noe den som hadde prøvd svarte at hun hadde gjort), og i tillegg får rumpa opp av sofaen noen ganger i uken skal det godt gjøres å IKKE gå ned noen kilo. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #9 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke akkurat noen kunst verdt en Nobelpris å gå ned 4 kg på en måned' date=' HELT UTEN MEDIKAMENTER. Alt som trengs er et fornuftig kosthold, i tillegg til regelmessig fysisk aktivitet.[/quote'] Du har kansje ikke fått med deg det faktum at de fleste går opp i vekt når de begynner med styrketrening. Det var som sagt ikke de 4 kiloene som var det viktigste, men det at jeg føler meg mye slankere/fit. Det er selvfølgelig politisk korrekt å være kritisk til tilskudd som dette, men jeg føler uansett at det har gitt meg en fin effekt. Det er uansett ikke å anbefale å gå ned raskere en 1-1,5kg i uka. En av de tingene som designkost poengterte, var å unngå tap av muskelmasse. Går man ned for raskt er det større sannsynlighet for tap av muskelmasse,noe som gjør forbrenningen dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #10 Del Skrevet 1. mai 2005 Du har kansje ikke fått med deg det faktum at de fleste går opp i vekt når de begynner med styrketrening. Nei, det var jeg SELVSAGT ikke... men faktum er at mange lurer seg selv; det er nesten umulig å gå opp mer enn ca 1-2 kg muskelmasse pr år, og da skal man trene både hardt og intenst, i tillegg til å få i seg tilstrekkelig proteiner. En eventuell vektøkning i forbindelse med styrketrening utover det, kommer mest sannsynlig fordi man spiser mer enn man gjorde før, i form av karbohydrater som trekker vann inn i vevet. Vann veier som kjent endel, og derfor går man opp. Denne vektøkningen er derfor midlertidig. Men for all del: bare fortsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sienna ikke innlogget Skrevet 1. mai 2005 #11 Del Skrevet 1. mai 2005 Ang. slike "fatburnere": Selv de sterkeste (fulle av det ulovlige stoffet effedrin), øker bare forbrenningen med ca 5 %.Det vil si at en kvinne med et kaloribehov på 2000 pr dag vil forbrenne 100 kcal ekstra om dagen. Man må forbrenne ca 7000 kcal pr.kilo fett man vil ned. Resten kan dere regne ut selv.. At noen går ned i vekt med "fatburnere" grunner i at enkelte av dem gir betraktelig mer energi og mindre apetitt. Du trener mer og beveger deg mindre=vektnedgang. Med disse pillene er basert på mye sterkere ting enn det som er tillatt i norge. Ingenting av det som selges lovlig i Norge kan gjøre noe spesielt mye med et vektproblem. Men for all del, tro kan flytte fjell.. Men for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #12 Del Skrevet 14. mai 2005 ja, fordi man spiser mer fordi man blir sulten av å trene!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 14. mai 2005 #13 Del Skrevet 14. mai 2005 I fitness magazine nr. 1/05 skriver Fredrik Paulun (kjent ernæringsfysiolog m.peiling på kost og trening) at en midlertidig vektøkning de første ukene etter at man har begynt å trene styrke kommer av at musklene vil fylles med noe mer væske enn vanlig, de blir litt "såre" på grunn av ekstrabelastningen den oppfatter treningen som. I tillgg vil musklene begynne å ta opp mer karbohydrater, som igjen binder vann. Denne effekten er midlertidig, og går over etter de første ukene. Det er altså ikke muskler, men vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #14 Del Skrevet 14. mai 2005 I fitness magazine nr. 1/05 skriver Fredrik Paulun (kjent ernæringsfysiolog m.peiling på kost og trening) at en midlertidig vektøkning de første ukene etter at man har begynt å trene styrke kommer av at musklene vil fylles med noe mer væske enn vanlig, de blir litt "såre" på grunn av ekstrabelastningen den oppfatter treningen som. I tillgg vil musklene begynne å ta opp mer karbohydrater, som igjen binder vann. Denne effekten er midlertidig, og går over etter de første ukene. Det er altså ikke muskler, men vann.og dette gjelder ikke så mye de fleste damene som begynner å trene heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 14. mai 2005 #15 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #16 Del Skrevet 14. mai 2005 Fy faen. Du må være bra kokt i hodet for å gå på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå