Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

Nå har det skjedd noe rart her... Katten la seg oppå tastaturet, og nå er lyden forsvunnet :evil: . Skjønner ikke helt hva som er skjedd. Det er ikke bare at jeg ikke kan høre musikk o.l., men også de error-lydene som kommer hvis man prøver å gjøre noe som er feil, er borte. Maskinen er helt taus! Noen som har peiling? (har winXP)

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Har du prøvd å gå inn på kontrollpanelet og se om lydoppsettet er endret? Kanskje det finnes en snarvei via tastaturet til å deaktivere lyden...

Usj, disse kjæledyrene finner på mye rart. Hunden min ødela musen en gang. Da lærte jeg meg å surfe via tastaturet, så det går også an.. :ler:

Skrevet
Nå har det skjedd noe rart her... Katten la seg oppå tastaturet' date=' og nå er lyden forsvunnet :evil: . [/quote']

Hehehe :)

Vel, først kan du prøve å klikke (en gang) på høyttalersymbolet nederst i høyre hjørne (ved klokka - en mørkegrå greie). Da får du opp volumet og om lyden er dempet.

Hvis ikke det funker, så kan du dobbelklikke på samme ikon. Da får du opp flere instillinger. Sørg for at ingen av disse er skrudd ned til null.

Hjelper dette?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jippi! Nå er lyden tilbake :hoppe: . Den var skrudd helt ned i lydoppsettet i kontrollpanelet ja. Tusen takk for hjelp. Hadde lite lyst til å begynne å kjøre inn windows på nytt, noe jeg egentlig regnet med at jeg måtte gjøre nå...

Ja dyr finner på mye rart :ler: . Pusen min er så kosesjuk, så hvis jeg overser ham, gjør han alt for å få oppmerksomhet, bl.a. legger seg over tastaturet :ler2:

Skrevet

Hehe.. det er bra :)

Et tips: Ikke overse en kosete pus.

Skrevet

Min perserkatt har funnet ut at tastaturet er et utmerket sted å ligge. Siden jeg fant ut dette, har jeg bestandig låst PC'en (Ctrl+Alt+Del) når jeg går herfra.

Allikevel medfører sengeleiet på tastaturet at PC'en står å piper, men det driter jo perser'n i :-)

Gjest Spacegirl
Skrevet
Min perserkatt har funnet ut at tastaturet er et utmerket sted å ligge. Siden jeg fant ut dette, har jeg bestandig låst PC'en (Ctrl+Alt+Del) når jeg går herfra.

Allikevel medfører sengeleiet på tastaturet at PC'en står å piper, men det driter jo perser'n i :-)

Det var en god ide å låse pc'en! Det skal jeg begynne med, men den pipingen er irriterende ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...