AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg sliter med å gå ned i vekt og trener / svært aktiv men har høy bmi. prøvd mye nå blant annet å bare lage hjemmelaget mat, faste dietten osv. eneste positive erfaring jeg har hatt før er herbalife . Gikk ned 10 kg og forble der lenge. noen som vet om å følge allevo dietten i 2-3 uker faktisk funker? Anonymkode: 535dc...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Del Skrevet 6. juni 2019 Allevo er vel 577 kcal per dag, med ketose. Minner litt om siste versjon av 5:2 dietten (800 kcal). Alt funker vel om du gjennomfører. Det er vel der det stopper for de fleste Anonymkode: 397fc...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Del Skrevet 6. juni 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med å gå ned i vekt og trener / svært aktiv men har høy bmi. prøvd mye nå blant annet å bare lage hjemmelaget mat, faste dietten osv. eneste positive erfaring jeg har hatt før er herbalife . Gikk ned 10 kg og forble der lenge. noen som vet om å følge allevo dietten i 2-3 uker faktisk funker? Anonymkode: 535dc...a63 Du stiller helt feil spørsmål. Alle dietter som gir kaloriunderskudd, gir vekttap om du følger dem, men du må gjøre det lenge. Allevo er en VLCD, det betyr at det legges opp til et ekstremt kaloriunderskudd. Det går ikke an å ligge i ekstremt kaloriunderskudd lenge, uten å bli syk. Du sliter ikke med å gå ned i vekt. Alle går ned i vekt med kaloriunderskudd over tid. Du sliter kanskje med tålmodighet, toleranse for sultfølelse, å holde langvarig fokus, selvhevdelse, selvdisiplin, logisk tenkning eller lignende. Hvis du ikke får fikset disse problemene, kommer du ikke til å greie å gå ned i vekt og holde deg der permanent. Anonymkode: 2172e...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 6. juni 2019 #4 Del Skrevet 6. juni 2019 Allevo, nutrilett, herbalife osv er kjekt fordi det inneholder de essensielle vitaminer og mineraler kroppen trenger og dermed ikke tærer på kroppen like fullt som om du hadde spist sjokolade for tilsvarende kalorier(la oss si 600 kcal) og ingenting mer den dagen. Det er også enkelt for folk på farten med måltidserstatinger som ferdig shakes og barer. Det er derimot veldig dyrt og jeg mener du vil ha like god effekt av å rett og slett spise spise ekstrem lavkalori et par uker, eller lage din egen versjon av 5:2 dietten med noen flere "fastedager" i uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xHenrik Skrevet 6. juni 2019 #5 Del Skrevet 6. juni 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sliter med å gå ned i vekt og trener / svært aktiv men har høy bmi. prøvd mye nå blant annet å bare lage hjemmelaget mat, faste dietten osv. eneste positive erfaring jeg har hatt før er herbalife . Gikk ned 10 kg og forble der lenge. noen som vet om å følge allevo dietten i 2-3 uker faktisk funker? Anonymkode: 535dc...a63 Du gikk ned i vekt men gikk opp igjen, demed fungerte heller ikke herbalife. Ingen diett som har en sluttdato vil fungere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå