Gå til innhold

Intimbarbering. Blir det bedre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det ikke blir bedre. Sårheten, småkvisene og kløen forsvant aldri. Så ble jeg voksen og turte å gå min egen vei og lot det gro. Synes det er så mye bedre. 

Anonymkode: 213e6...06e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rene høvler, rens de gjerne. Har en stor flaske håndsprit på badet, en dæsj på høvel imens jeg finner frem barberskum og en fresh høvel.

Skyller høvel før jeg begynner, tynt lag skum på. Og barberer med hårene først, dersom det er mange dager siden sist. 

Så barberer jeg fra side til side, begge veier, pass på å ta på nytt skum underveis så der ikke blir for tørt, til slutt tar jeg mot hårene.

Bruker en klut med iskaldt vann umiddelbart etterpå, dytter på, kan bli litt sårt om du gnir.

Og avslutter med en dæsj håndsprit og litt kokosolje når spriten har tørka litt. Smører gjerne med litt kokosolje innimellom ellers også.

Gjør dette annenhver dag, og det holder seg forholdsvis glatt og mykt. Flere har spurt hvordan jeg får det til, fordi det er nesten like mykt som etter voksing, men uten periodene med etterveksten....😂

Blir nok likevel voksing etterhvert, så jeg slipper å gjøre dette annenhver dag.....kanskje.....

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Tamsi skrev:

Har aldri blitt bedre for min del. Det er fint og glatt i cirka tre timer før det begynner å stikke, og så klør det i en uke. Høvler er for dyrt til at jeg gidder å vedlikeholde, og jeg blir uansett klam og ekkel av å ikke ha noe hår der. 

Samme her. En sjelden gang kan jeg ta alt... Altså en eller to ganger i året. Får alltid sopp også når jeg har barbert bort alt håret. 

Anonymkode: 57b7b...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, *Mocca* skrev:

Rene høvler, rens de gjerne. Har en stor flaske håndsprit på badet, en dæsj på høvel imens jeg finner frem barberskum og en fresh høvel.

Skyller høvel før jeg begynner, tynt lag skum på. Og barberer med hårene først, dersom det er mange dager siden sist. 

Så barberer jeg fra side til side, begge veier, pass på å ta på nytt skum underveis så der ikke blir for tørt, til slutt tar jeg mot hårene.

Bruker en klut med iskaldt vann umiddelbart etterpå, dytter på, kan bli litt sårt om du gnir.

Og avslutter med en dæsj håndsprit og litt kokosolje når spriten har tørka litt. Smører gjerne med litt kokosolje innimellom ellers også.

Gjør dette annenhver dag, og det holder seg forholdsvis glatt og mykt. Flere har spurt hvordan jeg får det til, fordi det er nesten like mykt som etter voksing, men uten periodene med etterveksten....😂

Blir nok likevel voksing etterhvert, så jeg slipper å gjøre dette annenhver dag.....kanskje.....

Takk for gode tips 👍

Kjøpte babyolje som ei tipsa om. Hjalp det og. 

Så har god tro på at dette går seg til 👍

Anonymkode: 062f1...4a2

AnonymBruker
Skrevet

Som du ser av tråden her er det svært delte meninger om hva folk synes om barbering. Det handler nok om at vi er ulike, og at barbering føles ulikt alt etter mengde hår, type hår (grovere eller finere), hvor sensitiv hud man har osv. Jeg tror man må prøve seg fram og finne ut hva man sjøl liker, og så kan man egentlig mest bare drite i hva andre gjør. 

Jeg barberer iblant, men ikke ofte. Jeg får gjerne litt plager i form av irritert hud, inngrodde hår, stubber kort tid etterpå og etter hvert erstattes den freshe følelsen av klamhet. Men gjør jeg det ikke får ofte, går det høvelig greit. Og det er fint iblant å ha sex «bar»😉.

Anonymkode: 4682e...22e

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du ser av tråden her er det svært delte meninger om hva folk synes om barbering. Det handler nok om at vi er ulike, og at barbering føles ulikt alt etter mengde hår, type hår (grovere eller finere), hvor sensitiv hud man har osv. Jeg tror man må prøve seg fram og finne ut hva man sjøl liker, og så kan man egentlig mest bare drite i hva andre gjør. 

Jeg barberer iblant, men ikke ofte. Jeg får gjerne litt plager i form av irritert hud, inngrodde hår, stubber kort tid etterpå og etter hvert erstattes den freshe følelsen av klamhet. Men gjør jeg det ikke får ofte, går det høvelig greit. Og det er fint iblant å ha sex «bar»😉.

Anonymkode: 4682e...22e

Tenker det samme som deg.

Men greit for en fersking å få litt tips med på veien.

Anonymkode: 062f1...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2019 den 15.44, Elizabeth89 skrev:

Det er tydelig at aldri du har hatt skikkelig hår eller har hatt sex med en mann med hår, hårene er med på å skape ekstra nytelse under sex. Ikke si nei, for det vet du åpenbart ikke. Vil bare si det til deg🙂

På hvilken måte?

Anonymkode: 65d73...6ab

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...