AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Typen klarer ikke å fortsette penetrering etter utløsning. Han blir så følsom at det ikke lar seg gjøre. Må vente 5 minutter før han henger med igjen. Er det vanlig å være så følsom? Anonymkode: 1ef2d...97f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Typen klarer ikke å fortsette penetrering etter utløsning. Han blir så følsom at det ikke lar seg gjøre. Må vente 5 minutter før han henger med igjen. Er det vanlig å være så følsom? Anonymkode: 1ef2d...97f Ja det er helt vanlig. De fleste er ikke klar før det har gått mere enn 5 minutter og noen må vente et døgn før neste omgang. Anonymkode: d3ad6...eaa 4
Elizabeth89 Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Typen klarer ikke å fortsette penetrering etter utløsning. Han blir så følsom at det ikke lar seg gjøre. Må vente 5 minutter før han henger med igjen. Er det vanlig å være så følsom? Anonymkode: 1ef2d...97f Ja! Han er mann.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 4 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Ja! Han er mann. Du sier ikke. Anonymkode: 5f759...b95 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 Tenker det er individuelle forskjeller jeg.. Hvis han er klar etter 5 minutter, pris deg lykkelig. Her må vi vente flere timer, mens en annen kunne bare puste litt innimellom og var klar igjen... Sukk Anonymkode: db811...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 Følsomheten forsvinner etter bare et minutt eller to, men å ha ereksjon igjen etter 5 minutter, det er lenge siden det! Desverre så kan følsomheten forsvinne så mye at neste utløsning blir vanskelig. Ganske vanlig tror jeg. M50 Anonymkode: 53204...a9c
Timza Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Spørs hvor lenge det har vært forspill og sex. Har det holdt på en stund, så pleier jo orgasmene å være endel større, slik at det blir mer følsomt, og vanskelig å fortsette. Men har opplevd å kunne fortsette etter en orgasme. Blir semi-hard, men så hard igjen mens man holder på, og får orgasme nr.2 Men har aldri klart 3 ganger.
Mæn40 Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 Nå som jeg har vært i forhold i mange år, så blir det bare med den ene gangen. Men har ikke hatt problemer med korte mellomrom før, og mistenker at om jeg skulle havne i noe nytt "forhold", så blir vel spenningen og tenningen sterkere. Ihvertfall en stund.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 Mann her. Jeg klarer det lett om jeg vil. Kan komme, også bare putte den rett inn igjen og fortsette, uten å noensinne miste ereksjonen. Kan kommer flere ganger også, selv om gang nummer to krever mye mer arbeid. Problemet er at det skjer noe i hjernen vår så fort vi har tømt oss. Rett før orgasme kan jeg ofte tenke at "nå skal jeg bare komme, også skal jeg peise på enda mer. Skal bare komme, komme, og komme hele kvelden!". Men bare 5 sekunder etter orgasmen, så forsvinner alle disse tankene, og alt blir tåkete. Mister helt lysten til å forsette. Det er virkelig som om noen trykker på en bryter i hjernen å skrur av kåtskapen. Begynner umiddelbart å tenke at jeg heller har lyst til å gå tilbake å se på den filmen vi startet på... Anonymkode: 88bfd...863
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #12 Skrevet 9. juni 2019 Jeg klaree flere orgasmer etter hverandre, med få minutters mellomrom😊 Det går hardere for hver gang og den siste orgasmen må jeg jaget litt og da går det til himmels, litt black out feelings. Anonymkode: 0ea96...435 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #13 Skrevet 9. juni 2019 På 6.6.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev: Typen klarer ikke å fortsette penetrering etter utløsning. Han blir så følsom at det ikke lar seg gjøre. Må vente 5 minutter før han henger med igjen. Er det vanlig å være så følsom? Anonymkode: 1ef2d...97f Det egentlige problemet er at han kommer før du er ferdigferdig. Her hos oss er hun i mål og det feires med å sprette champagnen. Spretter du champagnen før så blir den ikke like frisk over tid. Anonymkode: 3ac45...541 3
Goodolddays Skrevet 15. juni 2019 #14 Skrevet 15. juni 2019 På 6.6.2019 den 12.56, Elizabeth89 skrev: Ja! Han er mann. Der en som har fulgt med i seksuel undervisningen! Flot E89👍👌
LeneXCII Skrevet 15. juni 2019 #15 Skrevet 15. juni 2019 På 6.6.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev: Typen klarer ikke å fortsette penetrering etter utløsning. Han blir så følsom at det ikke lar seg gjøre. Må vente 5 minutter før han henger med igjen. Er det vanlig å være så følsom? Anonymkode: 1ef2d...97f Det tror jeg er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #16 Skrevet 15. juni 2019 Kan fint holde på etter utløsningen jeg. Mister ikke ereksjonen men kona blir litt misfornøyd siden det vanligvis tar veldig lang før jeg kommer for andre gang. For henne er det nemlig veldig viktig at jeg kommer. Anonymkode: 9868e...4ee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #17 Skrevet 15. juni 2019 Når han kommer er vi ferdig, så derfor holder han igjen til vi er ferdige, og fornøyde begge to. Anonymkode: 09bf2...0dc
Resignert Skrevet 19. juni 2019 #18 Skrevet 19. juni 2019 On 6/6/2019 at 1:01 PM, AnonymBruker said: Du sier ikke. Anonymkode: 5f759...b95 Mange damer er jo og sånn. Etter å ha kommet blir de enten "avslått" eller "overfølsom". Uansett er moroa over i denne omgang.
Hansehan Skrevet 19. juni 2019 #19 Skrevet 19. juni 2019 Jeg trenger litt tid før jeg klarer å fortsette, men kona har som regel kommet 5-6 ganger før jeg kommer, og da er hun kadaver, så runde to skjer ikke så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå