AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hvilken stilling kommer du og partneren lettest? Jeg rir aldri lange turen før jeg kommer, mens han liker å gjøre seg ferdig i doggy. Hva gjør dere for å toppe økten?🙂 Nysgjerrig, kåt og hjemme alene... Anonymkode: bafa1...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Jeg elsker å ha mannen på topp, med beina mine på skuldrene hans. Og han litt fremoverlent mot meg. Men han er lat, eller i dårlig form. Kombinasjon, kanskje. Så kan telle på en hand hvor mange ganger det har skjedd. Istede ligger han nesten alltid på rygg. Han er god til å slikke. Det skal han ha. Men skjer ikke så ekstremt ofte det heller Anonymkode: 66d10...30a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Jeg kommer lettest når han ligger bak meg, men jeg kan likevel ikke si at jeg har noen favorittstilling. Jeg kjeder meg rett og slett dersom vi ikke varierer. Er helt avhengig av variasjon for å ikke gå lei. Får nesten litt panikk dersom jeg merker at vi holder på å gli inn i en slags rutine, for vet at rutine er døden for min lyst. Derfor snur jeg på alt dersom jeg merker at det er en slags rutine på gang. Anonymkode: ea225...bdc
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Liker å legge den i bue mot musa di, kjenne at den vokset seg stor og fet, til den plutselig glir lett inni deg❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Favoritt må vel bakfra, enten stående, bøyd over et bord eller på alle fire, gjerne mens han har godt tak i håret og dasker meg hardt på rumpa... 😈 Mmmh lengsel🤤 Anonymkode: e49f2...46c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 Så bra at TS ikke skrev "hvem stilling" Anonymkode: 8e954...f99 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #8 Skrevet 7. juni 2019 Bakfra, i rumpa, alternativt bakfra med en buttplugg og vibrator på klitoris. Anonymkode: 56af3...df9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Favoritt må vel bakfra, enten stående, bøyd over et bord eller på alle fire, gjerne mens han har godt tak i håret og dasker meg hardt på rumpa... 😈 Mmmh lengsel🤤 Anonymkode: e49f2...46c Sammeeeee. Og med beina over skuldrene hans mens han lener seg godt over meg. 😭 Anonymkode: 94571...a89
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 For meg er det når jeg står på alle 4, med hodet ned i madrassen og rompa i været og han slikker meg bakfra. Når han da etter en stund dytter meg ned i puta så kommer han inn i meg bakfra samtidig som han ber meg suge på 2 av fingrene hans, da kommer jeg så det svimler foran øynene mine. Anonymkode: e91f2...f5b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #15 Skrevet 8. juni 2019 På 7.6.2019 den 10.57, AnonymBruker skrev: Sammeeeee. Og med beina over skuldrene hans mens han lener seg godt over meg. 😭 Anonymkode: 94571...a89 Åååå ja😈 evt han holder bena opp og samlet 😍 det veeeet jeg han digger og da se han virkelig nyter 😍WOW. Anonymkode: e49f2...46c
Mæn40 Skrevet 8. juni 2019 #16 Skrevet 8. juni 2019 Jeg sliter veldig med å holde meg om dama støter imot i doggy, men liker varianter av misjonær best. Da har jeg best kontroll. Men til tider kan jo alt mulig rart være fantastisk 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå